20131111

【和訳】Norah Jones - You've Ruined Me

(アルバム"The Fall"より)



You’ve ruined me
But I liked it, but I’m ruined
Do you have a pain?
Cos I’m in your hands
あなたがわたしをだめにした
でも、幸せだった
でも、わたしはだめになってしまった
胸が痛む?
だってわたしは、まだあなたの手の中にいる

You’ve ruined me now
Though I liked it now I’m ruined
I had no choice
When I heard your voice
あなたがわたしをだめにした
幸せだったけれど
でも、わたしはだめになってしまった
あなたの声を聞くと
どうしようもなかった

I know you said
Can’t be misled
Now I’m the one
Whose face is red
たしかにあなたは
誤解しないで、と言ったけれど
わたしはこうして
顔を真っ赤にしている

You’ve ruined me now
Though I liked it now I’m ruined
Your chocolate eyes
Like buttons of lies
あなたがわたしをだめにした
幸せだったけれど
でも、わたしはだめになってしまった
あなたのチョコレートの目は
まるで嘘のボタンみたい

You’ve ruined me now
Though I liked it now I’m ruined
I’m trying to part
With what’s in my heart
あなたがわたしをだめにした
幸せだったけれど
でも、わたしはだめになってしまった
だから心の中にあるものを
手放そうとしているの

You’ve ruined me now and how
I thought I liked it but I’m ruined
My whole world’s now
Turned upside down
あなたがわたしをだめにした
本当に幸せだったけれど
でも、わたしはだめになってしまった
わたしの世界は今や
まっさかさまになってしまった

I heard me say I’m going away
But now I write you everyday
You heard me say I’m going away
But I’m on the floor outside your door
忘れると言ったはずなのに
こうして毎日あなたに手紙を書いてしまう
忘れると伝えたはずなのに
こうしてあなたの家の玄関の前にいる

You’ve ruined me now
But I liked it but I’m ruined
Do you have a pain?
Cos I’m in your hands
あなたがわたしをだめにした
でも、幸せだった
でも、わたしはだめになってしまった
胸が痛む?
だってわたしは、まだあなたの手の中にいる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿