20131111

【和訳】The Subways - Oh Yeah

Oh Yeah
Young for Eternity
The Subways

UK版


��S版


Well everytime I feel
You’re coming round
You’re going down
You hit the ground
With every force
It makes no sense
Or sound
いつも感じている
君が近づいてくる
君が下へと降りていく
君は力を振り絞り
地面に衝突する
音も立てずに
わけが分からない

God bless your soul girl
Now you got the whole world
I’m on my way now
I’ll get there somehow
神のご加護があらんことを
世界は君の手の中にある
信じる道を先へ進んで
いつか辿り着いてみせるよ

Have you ever seen the light?
Don’t you wonder where I hide
I will live, and I will die
I will keep you on my mind
光を見たことがある?
僕の隠れ家を知りたくないかい?
僕は生きて、そしていつか死ぬんだ
いつも君を思いながら

It's your eyes that make me smile
Oh yeah, oh yeah
Wasting time, hanging out
Oh yeah, oh yeah
These teenage years well they don’t last
Oh yeah oh yeah
These teenage lips they speak too fast!
君の目が僕を笑顔にする
遊びまわって時間をつぶして
こんな10代の日々は永遠には続かない
こんな10代の唇は早口過ぎるね

I see the light that’s shining from your eyes
Blinding me
It’s like I’m walking down your street
Again at seventeen
君の目の奥から放たれる光が
僕の視界を占領する
また17歳の自分に戻って
君の縄張りのストリートを歩いているような気がする

God bless your soul girl
Now you got the whole world
I’m on my way now
I’ll get there somehow
神のご加護があらんことを
世界は君の手の中にある
信じる道を先へ進んで
いつか辿り着いてみせるよ

Have you ever seen the light?
Don’t you wonder where I hide
I will live, and I will die
I will keep you on my mind
光を見たことがある?
僕の隠れ家を知りたくないかい?
僕は生きて、そしていつか死ぬんだ
いつも君を思いながら

It's your eyes that make me smile
Oh yeah, oh yeah
Wasting time, hanging out
Oh yeah, oh yeah
These teenage years well they don’t last
Oh yeah oh yeah
These teenage lips they speak too fast!
君の目が僕を笑顔にする
遊びまわって時間をつぶして
こんな10代の日々は永遠には続かない
こんな10代の唇は早口過ぎるね
Categories:

0 comments:

コメントを投稿