20140214

【和訳】Razorlight - I Can't Stop This Feeling I've Got

(アルバム"Razorlight"より)



I can't stop this feeling I've got
I know who I am and I know what I'm not
I know where I've been and I know what I've lost
But I cant stop this feeling I've got
この感情を止められない
自分が誰なのか 誰でないのか
よく分かってる
どんな経験をして 何を失ったか
よく分かってる それでも
この感情を止められない

Wasn't looking ahead and I heard
Didn't I see, didn't I learn
And I don't know what you mean to me
But I'm starting to think it's just a mystery
先の事を考えて 色んな話を聞いて
分かってたはずで 学んだはずで
君が僕にとっての何なのか
分からない だけどそれは
謎でしかないんだと 納得し始めてる

I can't stop this feeling I've got
I know who I am and I know what I'm not
I know what I've gained and I know what I've lost
But I can't stop this feeling I've got
この感情を止められない
自分が誰なのか 誰でないのか
よく分かってる
何を得たか 何を失ったか
よく分かってる それでも
この感情を止められない

Wasn't looking ahead and I heard
Didn't I see, didn't I learn
I may be right you may disagree
But I'm starting to think its just a mystery
Whatever it is it's just a mystery
先の事を考えて 色んな話を聞いて
分かってたはずで 学んだはずで
きっと僕は正しくて
きっと君は反対する だけどそれは
謎でしかないんだと 納得し始めてる
それが何であろうと 謎でしかない

Ah you don't really look so easy
You spend a lifetime looking for someone
And then they come and you're just so uneasy
You get the feeling that if I don't come
Then there's one more story be on your way
てこずってるみたいだね
生涯をかけて 誰かを探してる君
だけど誰かと出会っても
結局落ち着かないだけで
僕に出会えなくても
代わりの出会いはあるんだって
そんな風に感じてる

And I can't stop this feeling I've got,
I know who I am and I know what I'm not
I know where I've been and I know what I've lost
But I can't stop this feeling I've got
この感情を止められない
自分が誰なのか 誰でないのか
よく分かってる
どんな経験をして 何を失ったか
よく分かってる それでも
この感情を止められない

The sky may fall the sea may split
You may say that isn't it
I may be right you may disagree
Same old story same old me
And I don't know what you mean to me
But I'm starting to think its just a mystery
I've got to admit it's just a mystery
空が落ちて 海が割れて
君はそんな事はないと言う
僕は正しくて 君は反対する
そんな君が僕にとっての何なのか
分からないけど それは
謎でしかないんだと 納得し始めてる
正直言って 謎でしかないんだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿