20140214

【和訳】Razorlight - Who Needs Love?

(アルバム"Razorlight"より)

Oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
ダーリン 愛を必要とするのは誰?
天国を必要とするのは誰?
空に雲を必要とするのは誰?
僕じゃない

Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
No I don't need that at all, not I
ダーリン 雨を必要とするのは誰?
痛みを共感してくれる誰かを
電話に関する失望を
誰が必要としてる?
僕じゃない
僕はそんなもの 一切要らない

I'm, tired of love
Yeah, sick of love
I've taken more than enough
愛にうんざりしてる
愛に嫌気がさしてる
傷食気味なんだよ

Oh darling who needs the night?
The sacred hours, the fading life
Who needs the morning, and the joy it brings, not I
I've got my mind on other things, not I
ダーリン 夜を必要とするのは誰?
神聖な時間 消えかかる命
朝や 朝がもたらす喜びを
誰が必要としてる?
僕じゃない
僕は別の物事に専念してるから
そんなものは要らないよ

Oh darling who needs joy?
Who needs a perfect girl or boy?
And who needs to draw, that person near, not I
Because they always disappear, not I
ダーリン 喜びを必要とするのは誰?
完璧な相手を必要としているのは
その人を側へ引き寄せたいと
そんな事を望んでいるのは
僕じゃない
どうせいなくなると知っているから
僕はそんなものは要らないよ

And you know, I'm, tired of love
Yeah I'm, sick of love
You give me more than enough
愛にうんざりしてる
愛に嫌気がさしてる
必要以上に与えられて

I'm gone!
関わりたくない!

Oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs all the arguments, who needs to be right, not I
But I just can't give up without a fight, not I
ダーリン 愛を必要とするのは誰?
天国を必要とするのは誰?
喧嘩を
正しくあることを必要とするのは誰?
僕じゃない
だけど試しもせずに諦められない
そんな事はできないよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿