20140317

【和訳】Plain White T's - Map of The World

(アルバム"The Wonders of Younger"より)

The stars at night burn so bright
but where do I fit in
Am I too small to matter at all
Oh, where do I fit in
星たちは夜空に眩しく燃える
けれど僕が馴染める場所はどこにある?
僕の存在は小さすぎて取るに足らない?
馴染める場所はどこにある?

Am I a dot on the map of the world
Just a spot on the map of the world
When I imagine the whole universe
Oh, where do I fit in
世界の地図に記された点のひとつ
世界の地図に落ちた染みのひとつ
広大な宇宙を想像して思う
僕はどこでなら馴染める?

The wind comes through singing the blues
but where do I fit in
The autumn trees dance with the breeze
but where do I fit in
ブルースを歌いながら訪れる突風
けれど僕はどこでなら馴染める?
そよ風に踊る秋の葉
けれど僕が馴染めるのはどこ?

Am I a dot on the map of the world
Just a spot on the map of the world
When I imagine the whole universe
Oh, where do I fit in
世界の地図に記された点のひとつ
世界の地図に落ちた染みのひとつ
広大な宇宙を想像して思う
僕はどこでなら馴染める?

Wish I made it, wish I might
find some answers here tonight
Tell me, is there something out there
見つけられたらいいのに
今夜ここで
答えを見つけられたらいいのに
教えてよ
世界には何が待っているの

Is there more than I can see
I don't know what I believe
Tell me, is there something out there
anything out there
目に見えるよりも大事なものなんて本当にあるの?
何を信じればいいのか分からない
教えてよ
世界には何が待っているの
本当に何かが待っているの?

Am I a dot on the map of the world
Just a spot on the map of the world
When I imagine the whole universe
Oh, where do I fit in
世界の地図に記された点のひとつ
世界の地図に落ちた染みのひとつ
広大な宇宙を想像して思う
僕はどこでなら馴染める?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿