20151116

【和訳】Nothing But Thieves - Ban All The Music

(アルバム"Nothing But Thieves"より)



Cut me off from the rest of the world
It's my addiction
It turns me on
僕を全世界から切り離す
中毒の原因が
僕に火を点ける

It's oh so quiet my end of the world
Ban all the music
It's all gone wrong
とんでもなく静かな 僕の世界の終り
全ての音楽を禁止する
全てがおかしくなってしまった

This is, this is it
They're tryn'a take it from me
Got this, this is it
Won't let them take it from me
Play an illegal song
And turn it up louder
Play an illegal song
And turn it up louder
これだ
コレだ!
連中は僕からコレを奪おうとする
分かってる
コレなんだ!
連中には渡さない
違法な音楽を流して
音量をもっと上げて
違法な歌を流して
音量をもっと上げて

There's a buzz in the air
I've been told
It's my affliction
Been sick so long
噂話の気配がする
教わった所によれば
僕の存在は悩みの種で
ずいぶん前からいかれてるらしい

Switching off all the noise
I've been sold
Ban all the music
It's all gone wrong
全てのノイズを除去する
僕は売られた身
全ての音楽を禁止しろ
全てがおかしくなってしまった

This is, this is it
They're tryn'a take it from me
Got this, this is it
Won't let them take it from me
Play an illegal song
And turn it up louder
Play an illegal song
And turn it up louder
これだ
コレだ!
連中は僕からコレを奪おうとする
分かってる
コレなんだ!
連中には渡さない
違法な音楽を流して
音量をもっと上げて
違法な歌を流して
音量をもっと上げて

0 comments:

コメントを投稿