20171114

【和訳】The Killers - Some Kind of Love

(アルバム"Wonderful Wonderful"より)

You got the will of a wild
A wild bird
You got the faith of a child
Before the world gets in
君には野生の
野生の鳥が持つ意欲がある
君には世界が邪魔に入る前の
子どもが持つ信念がある

You got some kind of love
You got some kind of love
(Some kind)
君にはある種の愛がある
君にはある種の愛がある
(何かしらの)

You got the soul of a truck
On a long distance haul
You got the grace of a storm
In the desert
君には長距離を運搬する
トラックが持つ魂がある
君には砂漠に起こる
嵐の気品がある

You got some kind of love
(some kind of love)
You got some kind of love
君にはある種の愛がある
(何らかの愛がある)
君にはある種の愛がある

You got some kind
You got some kind
You got some kind
You got some kind of love
君には何らかの
君には何らかの
君には何らかの
君には何らかの愛がある

Can't do this alone
We need you at home
There's so much to see
We know that you're strong
僕らだけではどうしようもない
僕らは君に帰ってきてほしい
見てほしいものがたくさんあるんだ
僕らは君の強さを知っているよ

Can't do this alone
We need you at home
There's so much to see
We know that you're strong
Can't do this alone
僕らだけではどうしようもない
僕らは君に帰ってきてほしい
見てほしいものがたくさんあるよ
僕らは君の強さを知っているよ
僕らだけではどうしようもないんだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿