20200523

【和訳】The Shirelles - Baby It's You

It's not the way you smile that touched my heart
It's not the way you kiss that tears me apart
わたしの心の琴線に触れたのは
あなたの微笑み方じゃない
わたしの心を引き裂くのは
あなたのキスの仕方じゃない

But how many many many nights roll by
I sit alone at home and cry over you
なのに 幾夜も 幾夜も 幾夜も過ぎても
わたしは家で じっと一人
あなたを思って泣いているのよ

What can I do
I can't help myself
'Cause baby it's you
Baby it's you
どうすればいいの
どうしようもないの
だって ベイビー あなたなんだもの
ベイビー あなたなのよ

You should hear what they say about you
(Cheat, cheat)
They say, they say you never never ever been true
(Cheat, cheat)
自分が皆に何て言われてるか知ってる?
(裏切り者)
あなたが正直だった試しはないって
(裏切り者)

Wo ho, it doesn't matter what they say
I know I'm gonna love you any old way
あらそう
他人がどう言おうと どうでもいいわ
あなたのどんな部分も愛してしまうから

What can I do, when it's true
Don't want nobody, nobody
'Cause baby it's you
Baby it's you
どうすればいいの
本当よ
他の誰かなんて要らない
要らない だって
ベイビー あなたなんだもの
ベイビー あなたなのよ

Wo ho how many many many nights roll by
I sit alone at home and cry over you
幾夜も 幾夜も 幾夜も過ぎても
わたしは家で じっと一人
あなたを思って泣いているのよ

What can I do
Can't help myself,
'Cause baby, it's you
Baby, it's you
Don't leave me alone
Come on home
どうすればいいの
どうしようもないの
だって ベイビー あなたなんだもの
ベイビー あなたなのよ
わたしを一人にしないで
帰ってきてちょうだい

0 comments:

コメントを投稿