20190107

【和訳】The Beatles - P.S. I Love You

(アルバム"Please Please Me"より)

As I write this letter
Send my love to you
Remember that I'll always
Be in love with you
僕がこの手紙を書いて
君に愛を送っているという時点で
忘れないでいておくれ
僕はいつだって君に恋しているよ

Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you
You, you, you
この言葉数少ない思いを 大切に取っておいてほしい
二人一緒になれる時まで
僕の愛の全てを いつまでも
PS アイ・ラヴ・ユー
僕は君を愛してる

I'll be coming home again to you, love
And till the day I do, love
P.S. I love you
You, you, you
君の待つ家に 帰るからね
愛しい君
そしてその日が実際に訪れるまで
僕の気持ちは変わらないよ
愛しい君
PS アイ・ラヴ・ユー
僕は君を愛してる

As I write this letter
Send my love to you
Remember that I'll always
Be in love with you
僕がこの手紙を書いて
君に愛を送っているという時点で
忘れないでいておくれ
僕はいつだって君に恋しているよ

Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you
You, you, you
この言葉数少ない思いを 大切に取っておいてほしい
二人一緒になれる時まで
僕の愛の全てを いつまでも
PS アイ・ラヴ・ユー
僕は君を愛してる

I'll be coming home again to you, love
And till the day I do, love
P.S. I love you
You, you, you
君の待つ家に 帰るからね
愛しい君
そしてその日が実際に訪れるまで
僕の気持ちは変わらないよ
愛しい君
PS アイ・ラヴ・ユー
僕は君を愛してる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿