20131111

【和訳】Bruno Mars - Treasure

(アルバム"Unorthodox Jukebox"より)

Give me all give me all give me all your attention baby
I gotta tell you a little something about yourself
You’re wonderful flawless oh you’re a sexy lady
But you walk around here like you wanna be someone else
ベイビー、全神経を注いで僕に集中して
君自身について教えてあげたいことがあるんだ
君は素晴らしい人、完璧な人、セクシーな女性
だけど君はそんな君以外の誰かになろうと振舞っている

I know that you don’t know it but you’re fine so fine
Oh girl I’m gonna show you when you’re mine oh mine
君は知らないだろうけど、君はすてきだよ
僕のものになってくれたら、証明してあげるよ

Treasure that means what you are
Honey you are my golden star
I know you can make my wish come true
If you let me treasure you
If you let me treasure you
たからもの、それは君をあらわす言葉
ハニー、君は僕の一番星
僕の願いをかなえてくれる人
君を僕のたからものにしたい

Pretty girl pretty girl pretty girl you should be smiling
A girl like you should never live so blue
You’re everything I see in my dreams
I woulda say that to you if it wasn’t true
可愛い子、笑ってよ
君みたいな子には悲しい顔は似合わない
君は僕が夢見るすべて
本当にそう思ってなくちゃ、とても言えないよ

Treasure that means what you are
Honey you are my golden star
I know you can make my wish come true
If you let me treasure you
If you let me treasure you
たからもの、それは君をあらわす言葉
ハニー、君は僕の一番星
僕の願いをかなえてくれる人
君を僕のたからものにしたい

Categories:

0 comments:

コメントを投稿