20131111

【和訳】Bryn Christopher - The Quest

(アルバム"My World"より)



I'm leaving tonight
Going somewhere deep inside my mind
今夜 発つよ
どこか 心の奥底へ向かって

I close my eyes slowly
Flowin' away slowly
But I know I'll be alright
It's coming stronger to me
And I know someone is out there
ゆっくりと目を閉じる
ゆっくりと意識が遠ざかる
でも大丈夫
強くなる予感
誰かが俺を待ってる

Lead the way
Lead the way
Show me the answers I need to know
導いてくれ
導いてくれ
答えを教えてくれ

What I'm gonna live for
What I'm gonna die for
Who you gonna fight for
I can't answer that
俺はこれから
何のため生きるのか
なぜ死ぬのか
君は誰を勝ち取るのか
分からないけど

All my life it is
It is all my love
All my life it is
I know it is a life to live lately
From above I hear
I hear the sound of them sinkin'
I feel numb, I'm alive
I know I'm getting closer
それは俺の生涯
俺の愛のすべて
俺の生涯
たしかに この頃
人生に張り合いが出てきた
高みから聴こえるのは
天国が沈没する音
感覚がなくなるくらい
思いきり生きてる
目的地はすぐそこ

What I'm gonna live for
What I'm gonna die for
Who you gonna fight for
I can't answer that
俺はこれから
何のため生きるのか
なぜ死ぬのか
君は誰を勝ち取るのか
分からないけど

My life has had it's share of troubles
And now I found a place to go
I've said goodbye to all my troubles
'cause now I've find my place to go
ここまでの人生は問題ばかりだったけど
ようやく行くべき場所を見つけた
悩み事にさよならを言った
だって居場所が見つかったから

What I'm gonna live for
What I'm gonna die for
Who you gonna fight for
I can't answer that
俺はこれから
何のため生きるのか
なぜ死ぬのか
君は誰を勝ち取るのか
分からないけど
Categories:

2 件のコメント:

  1. リクエストありがとうございます。
    申し訳ないのですが、バンド名と曲名を検索しても 該当するものが見つかりませんでした。
    歌詞の載っているサイトを教えて頂けると助かります。

    返信削除
  2. Done Again
    の『My pledge of Love』の訳を
    よろしくお願いします!

    返信削除