20131111

【和訳】Franz Ferdinand - Well That Was Easy

(アルバム"You Could Have It So Much Better"より)

Well that was easy waiting
Everything is easy now
The days are oh so normal
But oh Hanna, how I miss you
Oh Hanna, how I miss you now
待つのは簡単だった
今となっては、すべてが簡単だ
日々はどこまでも普通で
けれど、ああ、ハンナ
ハンナ、君のことが恋しいよ

I used to lock myself in your bathroom
Swallowing the codeine kept for your back
Numb, so numb
I’d let your words
Come and come
So come on
Kill me now, kill me now, kill me now
Because I’m leaving you now
昔は君に見つからないように
浴室に閉じこもって
コデインを飲んでいたよ
感じない、何も感じない
さあ、好きなように僕を責めるがいい
さあ、どうぞ
殺してくれ、僕を殺してくれ
君を捨てようとしている僕を

That was easy
But how I miss you now
あんなに簡単だった
けれど、君が恋しいよ

I watched you clean the filth off your phone dial
Swallowing the things your finger picked up
Tongue, your tongue
I watched your tongue licking on
So come
Come on tongue
Ah come on tongue
Kill me now, kill me now, kill me now
As I’m leaving you now
通話履歴から不潔な番号を消去して
指先で摘んだものを飲み込む
そんな君の姿を眺めた
その舌が、君の舌が
唇を舐めるのを眺めた
さあ、どうぞ、その舌で
殺してくれ、僕を殺してくれ
君を捨てていく僕を

That was easy
But how I miss you now
あんなに簡単だった
けれど、君が恋しいよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿