20131111

【和訳】Hanson - Lucy

(アルバム"Middle of Nowhere"より)



The day that I left Lucy
A tear fell from her eye
Now I don't have nobody
And I was such a fool
あの日
ルーシーを捨てたあの日
彼女の目から
零れた一滴の涙
そして僕のそばには
もう誰もいない
なんてバカだったんだろう

On the day that I left Lucy
The day that I left Lucy
She cried, then said goodbye
あの日
ルーシーを捨てたあの日
あの日
彼女は泣いて
そしてさよならと言った

Now it's done and it's over and I am all alone
On the day that I left Lucy
Now I don't have anymore songs to sing
'Cause you're everything, everything to me
I don't realize I felt this way until the day
完全に終わってしまった
僕はひとりぼっちになった
あの日
ルーシーを捨てたあの日
どんな歌を歌えばいいのかも
分からなくなった
だって君はすべてだ
君は僕のすべて
こんな風に感じていることにすら
あの日が来るまで
気付かずにいた

Today I'm missing Lucy
And you say that she's okay
I hope she is
Now I don't have nobody and no one will ever replace
今日もルーシーが恋しい
あの子なら大丈夫だって
君はそう言うけど
僕だって 元気でいてほしいと思うけど
僕のそばには
もう誰もいない
他の誰も
代わりにはならない

My Lucy
I love Lucy
Lucy
On the day that I left Lucy, my Lucy
僕のルーシー
愛しいルーシー
あの日
ルーシーを捨てたあの日
僕のルーシー
Categories:

0 comments:

コメントを投稿