20131112

【和訳】Hot Chelle Rae - Recklessly

I'm so obsessed
don't care how, don't I look
You must be bad cause you make me feel good
The more I'm with you the more I'm hooked
取り憑かれてるんだ
なりふり構っていられない
君って悪い人だね だって
僕をこんなに嬉しくさせる
一緒にいればいるほど
好きになってく

Tonight I gotta confess
The way you look in this light
I can't catch my breath
Feels like my world is on fire
It burns in my chest
Tell me you feel it too
今夜 白状するよ
明かりに照らされた君の姿に
息も絶え絶えになってる
世界に火がついたみたいに
胸の中が熱く燃えてる
同じ気持ちだって言ってよ

We got nothing to lose
Just touch me, the way that I touch you
Love me, the way that I love you
Recklessly
And give me everything
失うものなんて何もない
僕に触れて
僕が君に触れるように
僕を愛して
僕が君を愛するように
向こう見ずに
全てをさらけだして

I'm trying to wake up and be beside you
Then acting crazy so what if that's true
You got me doing things I don't do
目を覚ましたとき
君の隣にいられたらいいのに
そしたら発狂しちゃうかも
だけど もし現実になったら?
いつもならやらないことも
君のためなら簡単にできる

Tonight I gotta confess
The way you look in this light
I can't catch my breath
Feels like my world is on fire
it burns in my chest
Tell me you feel it too
今夜 白状するよ
明かりに照らされた君の姿に
息も絶え絶えになってる
世界に火がついたみたいに
胸の中が熱く燃えてる
同じ気持ちだって言ってよ

We got nothing to lose
Just touch me, the way that I touch you
Love me, the way that I love you
Recklessly
And give me everything
失うものなんて何もない
僕に触れて
僕が君に触れるように
僕を愛して
僕が君を愛するように
向こう見ずに
全てをさらけだして

All I want is you and me
I want you recklessly
I need you next to me
Tonight
僕の望みは 君と僕
向こう見ずに君を求めてる
君に側にいてほしいんだ
今夜

Need me, the way that I need you
Kiss me, the way that I kiss you
Recklessly, and give me everything
僕を必要として
僕が君を必要とするように
僕にキスして
僕が君にキスするように
向こう見ずに 全てをさらけだして

All I want is you and me
I want you recklessly
I need you next to me
Tonight
僕の望みは 君と僕
向こう見ずに君を求めてる
君に側にいてほしいんだ
今夜
Categories:

0 comments:

コメントを投稿