20131111

【和訳】Jet - That's All Lies

(アルバム"Shine On"より)



My my, at it again
Put your finger in the handgun
I fall down and I try to get up
But you smack me like a pinball
おいおい、またかよ
お前はハンドガンに指をかける
転んで 立ち直ろうとしてる俺を
お前がピンボールみたいに跳ね除ける

Soul...where did it go?
情熱はどこに行った?

C-C-C climb to the top of the mountain but you're still alone
K-K-K kicken' down your front door
But your never home
お山の頂上に立っても お前は孤独なまま
玄関を蹴り破っても
まだ我が家に辿り着かない

That's all lies
(I wanna see, yes I wanna see)
That's all lies
(but everybody close the door on me)
That's all lies
(I think I'll download a brand new head)
That's all lies
(I'm already dead)
And I think I've seen the light
Yeah I, I'm gonna be here a long time
全部嘘だ
(理解したい、俺は理解したい)
(なのに誰もが目の前で扉を閉ざす)
(新しい脳みそをダウンロードすべきか)
(俺はとっくに役立たず)
光は見えていたはずだ
そうさ 俺はいつまでもここから動かない

My my, at it again
But you said you don't need it
My my, pie in the sky
Ain't ever gonna hit me
おいおい またかよ
要らないって言ったじゃないか
おいおい 絵に描いた餅なんか
俺には効かないよ

Soul...where did it go?
情熱はどこに行った?

C-C-C climb to the top of the mountain but you're still alone
K-K-K kicken' down your front door
But your never home
お山の頂上に立ってもお前は孤独なまま
玄関を蹴り破っても
まだ我が家に辿り着かない

That's all lies
(I wanna see, yes I wanna see)
That's all lies
(but everybody close the door on me)
That's all lies
(I think I'll download a brand new head)
That's all lies
(I'm already dead)
And I think I've seen the light,
Yeah I, I'm gonna be here a long time
全部嘘だ
(理解したい、俺は理解したい)
(なのに誰もが目の前で扉を閉ざす)
(新しい脳みそをダウンロードすべきか)
(俺はとっくに用済み)
光は見えていたはずだ
そうさ、俺はいつまでもここにい続ける
Categories:

0 comments:

コメントを投稿