20131111

【和訳】Norah Jones - Come Away With Me

(アルバム"Come Away With Me"より)



Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song
夜の中へ、わたしについてきて
ついてきてくれたら
あなたに歌を贈るわ

Come away with me on a bus
Come away where they can’t tempt us
With their lies
バスに乗って、わたしについてきて
わたしについてきて
世間の嘘に惑わされない場所へ

And I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee high
So won’t you try to come?
あなたと歩きたい
曇の日に
膝まで伸びた黄金色の草原を
だから、ついてきてくれない?

Come away with me and we’ll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I will never stop loving you
ついてきてくれたら
山の頂上でキスしましょう
わたしについてきてくれたら
あなたをいつまでも絶え間なく愛するわ

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I’m safe there in your arm
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me
トタン屋根に降り注ぐ雨と共に
安全なあなたの腕に包まれて
目を覚ましたい
あなたへの願いはひとつだけ
夜の中へ、わたしについてきて
わたしについてきて

Categories:

0 comments:

コメントを投稿