20131111

【和訳】One Direction - Still The One

(アルバム"Take Me Home"より)

Hello, hello
I know it’s been a while
But baby
I got something that I really want to let you know
Something that I want to let you know
もしもし もしもし?
かなり久しぶりだね
だけどベイビー
伝えたいことがあるんだ
君に伝えたいことがあるんだ

You say you say
To everybody that you hate me
Couldn’t blame you because I left you all alone
I know that I left you all alone
僕のことが大嫌いだって
みんなに言いふらしてるらしいね
責めたりしないよ
だって君をひとりぼっちで置いていったのは
この僕だから

And yeah now I’m back at your door
You looking at me I’m sure
I should’ve seen it before
You’re all I think about baby
そうだよ
それでも僕は君の家の玄関に
舞い戻ってきたよ
中から見てるんだよね?
もっと早く気付けばよかった
君のことばかり考えてるよ

I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl you should know
That I know you’re still the one
I know I’m saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
I know you’re still the one
君を手放すなんて バカだった
だけど分かったよ
今でも心から愛せるのは君だけ
君はふっきれたのかもしれないね
だけど知っておいてほしい
今も僕が愛せるのは 君だけなんだ
こんなこと言うなんて 大げさだけど
だけどきっと 一生諦められない
君を手放すなんて僕はバカだった
だけど今は分かるよ
今でも心から愛せるのは君だけ

Hello, hello
I’m really hoping you’ll forgive me
I keep talking begging tell me what I want to hear yeah
Girl just tell me what I want to hear
もしもし もしもし?
どうか僕を許してほしい
いつまでだって話しかけ続けて
許しの言葉を願い続けるよ

I tried, I tried
To start again and find somebody
But I remember all the time and all the words we said yeah
I can’t get it out of my head
本気で忘れようとしたんだ
別の誰かを見つけて
新しい恋を始めようとした
だけどふたりで過ごした時間や
交わした言葉のすべてを
どうしても忘れられなくて
どうしても頭から離れなくて

And yeah now I’m back at your door
You looking at me I’m sure
I should’ve seen it before
You’re all I think about baby
そうだよ
それでも僕は君の家の玄関に
舞い戻ってきたよ
中から見てるんだよね?
もっと早く気付けばよかった
君のことばかり考えてるよ

I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl you should know
That I know you’re still the one
I know I’m saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
I know you’re still the one
君を手放すなんて バカだった
だけど分かったよ
今でも心から愛せるのは君だけ
君はふっきれたのかもしれないね
だけど知っておいてほしい
今も僕が愛せるのは君だけなんだ
こんなこと言うなんて 大げさだけど
だけどきっと一生諦められない
君を手放すなんて僕はバカだった
だけど今は分かるよ
今でも心から愛せるのは君だけ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿