20131111

【和訳】R5 - Forget About You

Let You Go
Loud
R5

Oh no, here we go
Hear your voice on the radio
Like every single song is about you
うそだろ まただよ
ラジオから君の声が聞こえる
どれも君の歌みたいに聞こえる

Every sec that we spent
Lots of mess stuck up in my head
Gets me so distracted and confused
ふたり過ごした一秒一秒
頭につまってる
ぐちゃぐちゃな記憶に
苦しめられてる
混乱させられてる

Baby, I think I've lost my mind
Feels like you crashed into my life
I keep on losin' track of time
I'm so messed up, yeah
ベイビー
訳が分からないよ
君が僕の人生に
突っ込んでくるみたいな感じで
時軸を見失って
完全にまいってるんだ

I'm so messed up!
本当にまいってるんだよ

I can't remember what I did tonight
Or even yesterday
Like, dude, where's my car?
Excuse me, what's my name?
今夜の出来事も
昨日の出来事さえも
全然思い出せない
ねえ 僕の車はどこ?
すいません 僕の名前って何だっけ?

Someone gave me these clothes
I can't remember who
My mind's a total blank
But I just can't forget about you, forget about you
誰かに服を借りたんだけど
誰だったか思い出せない
頭が真っ白
だけど 君のことだけは忘れられない

Think that it's comin' back
Something about the time we had
Wish that we would've been recordin'
また思い出しちゃいそう
一緒にいた頃の気持ち
何もかも録画しとけばよかった

So right, super tight
Can't recall a thing last night
But woke up with a smile in the mornin'
すごく楽しかった 最高にキマってた
昨夜のこと 何一つ覚えてないけど
今朝は笑顔で目を覚ませた

Baby, I think I've lost my mind
Feels like you crashed into my life
I keep on losin' track of time
I'm so messed up, yeah

ベイビー
訳が分からないよ
君が僕の人生に
突っ込んでくるみたいな感じで
時軸を見失って
完全にまいってるんだ

I'm so messed up!
本当にまいってるんだよ

I can't remember what I did tonight
Or even yesterday
Like, dude, where's my car?
Excuse me, what's my name?
今夜の出来事も
昨日の出来事さえも
全然思い出せない
ねえ 僕の車はどこ?
すいません 僕の名前って何だっけ?

Someone gave me these clothes
I can't remember who
My mind's a total blank
But I just can't forget about you, forget about you
誰かに服を借りたんだけど
誰だったか思い出せない
頭が真っ白
だけど 君のことだけは忘れられない

Which way is up? Which way is down?
Can't stop this room from spinning 'round
I'm floating high, high off the ground
Caught in my head, can't get you out
どっちが上り?どっちが下り?
部屋がぐるぐる回ってる
浮き上がってる
床を離れて 高く 高く
頭から離れない
君を追い出せない

I can't remember what I did tonight
Or even yesterday
Like, dude, where's my car?
Excuse me, what's my name?
今夜の出来事も
昨日の出来事さえも
全然思い出せない
ねえ 僕の車はどこ?
すいません 僕の名前って何だっけ?

Someone gave me these clothes
I can't remember who
My mind's a total blank
But I just can't forget about you, forget about you
誰かに服を借りたんだけど
誰だったか思い出せない
頭が真っ白
だけど 君のことだけは忘れられない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿