20131111

【和訳】Beyonce - Run The World (Girls)

(アルバム"4"より)



Girls, we run this motha (yeah!)
GIRLS!
ガールズ
わたしたちが世界を動かしてる
��そうよ!)
ガールズ

Who run the world? Girls!
Who run this motha? Girls!
Who run the world? Girls!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!
母なる地球を回すのは誰?
ガールズ!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!

Some of them men think they freak this like we do
But no they don't
Make your check come at they neck,
Disrespect us no they won't
こんな風に世界を動かしてるのは自分たちだって
勘違いしてる男もいるけど
そんなわけないでしょ
伝票を目の前に突きつけてやりなさい
失礼な態度はやめてちょうだい

Boy don't even try to touch this
Boy this beat is crazy
This is how they made me
Houston Texas baby
This goes out to all my girls
That's in the club rocking the latest
Who will buy it for themselves and get more money later
I think I need a barber
None of these niggas can fade me
I'm so good with this
I remind you I'm so hood with this
Boy I'm just playing
Come here baby
Hope you still like me
F- you pay me
指一本触れさせないわ
このビートって最高ね
わたしはこういう女なの
故郷はヒューストン・テキサス
この歌を世界中の女の子たちに贈るわ
クラブで最新の事情を楽しんでる女の子たち
自分の会計は自分で清算して
後でもっと高い給料を貰う女の子たち
美容師を呼んでちょうだい
どんな悪口を言われたって平気
こういうわたしだから素敵なの
言っとくけど
わたしは強い女なのよ
ねえ からかっただけじゃない
こっちに来て ベイビー
まだわたしを愛してる?
だったらお金払ってよね

My persuasion can build a nation
Endless power, with our love we can devour
You'll do anything for me
この信念を武器に仲間を集めれば
大国だって打立てられそう
尽きることのない力
愛を携えて
飲み込んでやるわ
わたしのために跪きなさい

Who run the world? Girls!
Who run this motha? Girls!
Who run the world? Girls!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!
母なる地球を回すのは誰?
ガールズ!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!

It's hot up in here
DJ don't be scared to run this, run this back
I'm reppin' for the girls who taking over the world
Help me raise a glass for the college grads
熱くなってきたみたい
DJさん
思いっきり回してちょうだい
わたしは世界を乗っ取る女たちの代表
卒業生たちに乾杯させてちょうだい

41 rollin' to let you know what time it is, check
You can't hold me
I work my 9 to 5, better cut my check
This goes out to all the women getting it in,
You're on your grind
To other men that respect what I do
Please accept my shine
Boy I know you love it
How we're smart enough to make these millions
Strong enough to bear the children
Then get back to business
See, you better not play me
Oh, come here baby
Hope you still like me
F- you hate me
44ロレックスが時間をお知らせするわ
いいこと
わたしを押さえつけようなんて無理な話
9時5時で働いてるんだもの
貰うものはキッチリ貰うからね
この歌を苦しくてもめげない女の子たちに捧ぐわ
あなたたちは本当に頑張ってる
わたしの仕事を尊重してくれる男たちにも言っておくわね
わたしらしく輝くことを認めてちょうだい
いいかもって思ってるんでしょ?
わたしたちには何ミリオンも売り上げる知恵があって
子どもを産んで また仕事に復帰する
そんな強さも持ってる
ほらね わたしを弄ばない方がいいわよ
ねえ ちょっとこっちに来て
まだわたしを好きでいてくれてるの?
分かってるわよ ムカついてるんでしょ?

My persuasion can build a nation
Endless power, with our love we can devour
You'll do anything for me
この信念を武器に仲間を集めれば
大国だって打立てられそう
尽きることのない力
愛を携えて
飲み込んでやるわ
わたしのために跪きなさい

Who run the world? Girls!
Who run this motha? Girls!
Who run the world? Girls!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!
母なる地球を回すのは誰?
ガールズ!
この世を回してるのは誰?
ガールズ!
Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿