20131111

【和訳】Spector - Never Fade Away


Never Fade Away
Enjoy It, While It Lasts
Spector

You know I’ll never fade away
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は絶対に消えたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ

You know I’ll never break you in two
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は君を苦しみに引き裂いたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ

I know you laugh behind my back
I know you know I’m on my own
But one day it will turn around
And you’ll be willing
Knowing I’m not coming home
僕をバカにしてるのは知ってるよ
本気じゃないことも知ってる
でもいつか状況が変わったら
君はきっと僕を心から恋しく思うだろう
僕が二度と戻っては来ないと分かったら

You know I’ll never fade away
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は絶対に消えたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ

You know I’ll never break you in two
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は君を苦しみに引き裂いたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ

Whatever you ask of me I will obey
Give me the word I’ll start fading away
Whatever you ask of me I will obey
Just give me the word I’ll start fade away
I’m down on my knees could I get much more clear
Give me the word and I will disappear
But when I’m gone, I’m gone and
Whatever you say I’ll obey dear
君に頼まれたら僕は従ってしまう
そうしてほしいと言ってくれたら
すぐに消えるよ
ひざまずいておねがいするよ
もっとはっきり聞かせてくれないか
そうしてほしいと言ってくれたら
すぐに消えるよ
だけど一度いなくなった僕は二度とは戻らない
君に頼まれたら何だって
僕は完璧に従ってしまうから

You know I’ll never fade away
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は絶対に消えたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ

You know I’ll never break you in two
But if I do
It’ll be because you ask me to
僕は君を苦しみに引き裂いたりしないよ
そうするとしたら
君にそう頼まれたときだけ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿