20131111

【和訳】Jesse McCartney - Tell Her

(アルバム"Right Where You Want Me"より)

I know how it feels
To wake up without her
Lying here all alone
Just thinking about her
その気持ちなら よく分かるよ
目覚めても隣に 彼女はいない
一人きり 横になって
彼女のことを考える

I can't believe
Her hold on me
It's something indescribable
I know she knows
But won't you please
信じられないくらい
彼女に抱きしめられると
言い様もない気持ちが込み上げる
たぶん彼女はちゃんと分かってる
だけど どうかお願い

If you see my girl
Just tell her I miss her smile
Tell her I'm counting the minutes
Gonna see her in a little while
I know when she
Holds on to me
She's the one thing that I could never live without
And tell her I love her
僕の恋人を見かけたら
伝えておいて
僕が君の笑顔を恋しがってるって
伝えておいて
指折り数えて
君に会う時を待ちわびてるって
その腕に抱き締められると
はっきり分かる
彼女なしでは生きていけない
愛してるって 伝えておいて

The way that she moves
You know what it does to me
And when I catch her eye
I can hardly breathe
彼女の身のこなし
どんな気分になるか 分かるよね?
目が合えば
息をするのも苦しい

Still can't believe
Her hold on me
She's just so indescribable
I know she knows
But won't you please, please
まだ信じられない
彼女に抱きしめられてるなんて
言い様もないほど素敵な女の子
たぶん彼女はちゃんと分かってる
だけど どうかお願い

If you see my girl
Just tell her I miss her smile
Tell her I'm counting the minutes
Gonna see her in a little while
I know when she
Holds on to me
She's the one thing that I could never live without
And tell her I love her
僕の恋人を見かけたら
伝えておいて
僕がその笑顔を恋しがってるって
伝えておいて
指折り数えて
君に会う時を待ちわびてるって
その腕に抱き締められると
はっきり分かる
彼女なしでは生きていけない
愛してるって 伝えておいて

Every time that I'm around her
I just go to pieces crashing tumbling to the ground
I'm so glad I found her
I know how it feels
彼女の傍にいると いつだって
自制心が粉々に砕けて
床の上に溢れ落ちる
彼女に出会えてよかった
その気持ち よく分かるよ

If you see my girl
Just tell her I miss her smile
Tell her I'm counting the minutes
Gonna see her in a little while
I know when she
Holds on to me
She's the one thing that I could never live without
And tell her I love her
僕の恋人を見かけたら
伝えておいて
僕がその笑顔を恋しがってるって
伝えておいて
指折り数えて
君に会う時を待ちわびてるって
その腕に抱き締められると
はっきり分かる
彼女なしでは生きていけない
愛してるって 伝えておいて

Oh yeah, just tell her I love her
ただ 愛してるって 伝えておいて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿