20131111

【和訳】The Subways - Like I Love You

Like I Love You
Money and Celebrity
The Subways

You bruise my heart with all those things you say
You tell me how think I’m nothing
Giving me these scars tearing up my face
Baby you’ve got to show me some loving
And you’ve got to tell me this
君が僕の心を傷つける
僕がどれほど“どうでもいい”存在か
君からの説明の言葉を聞くたび
傷跡を増やしていく、苦痛に顔を歪ませる
ベイビー、愛情を見せてよ
君が言うべき言葉は、こういう言葉

Why you kill me, kill me?
And mistreat me baby?
No one loves you quite like I love you
Why you tease me, tease me?
And mistreat me baby?
No one loves you quite like I love you
どうしてこんなに苦しめるの?
ベイビー、どうしてこんなに苛めるの?
わたしみたいにあなたを愛せる人なんて、どこにもいないわ
どうしてこんなに焦らすのよ?
ベイビー、どうしてこんなに苛めるの?
わたしみたいにあなたを愛せる人なんて、どこにもいないわ

I just can’t get enough though you hurt me still
Someone should teach me how to be stronger
But I don’t want to change you’re the only pill
Baby I just can’t take this much longer
And you’ve got to tell me this
どれだけ君に痛めつけられても、まだ全然満足できない
誰か教えて、どうすれば強くなれる?
だけど、変わりたくないよ
君だけが僕に効く薬
ベイビー、もうこれ以上ガマンできないよ
君が言うべき言葉は、こういう言葉

Why you kill me, kill me?
And mistreat me baby?
No one loves you quite like I love you
Why you tease me, tease me?
And mistreat me baby?
No one loves you quite like I love you
どうしてこんなに苦しめるの?
ベイビー、どうしてこんなに苛めるの?
わたしみたいにあなたを愛せる人なんて、どこにもいないわ
どうしてこんなに焦らすのよ?
ベイビー、どうしてこんなに苛めるの?
わたしみたいにあなたを愛せる人なんて、どこにもいないわ

Stop tearing me up my heart!
僕の心を引き裂かないで!

Categories:

0 comments:

コメントを投稿