20131111

【和訳】Linkin Park - What I've Done

In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
Cos I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies
この別れには
血を流すことも
言い訳もない
千の嘘で固めた真実から
後悔を招いたのは
自分自身だから

So let mercy come
And wash away
だからどうか、慈悲の恵みを
そして洗い流す

What I’ve done
I’ll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
僕の過ちを
自分自身に向き合い
己の成りを抹殺する
自分自身を消し去り
自らの過ちを赦せるように

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands
Of uncertain
君が思い描く僕の姿を
殺してくれ
僕がこの不確かな手で
過去の汚点を濯ぐあいだに

So let mercy come
And wash away
だからどうか、慈悲の恵みを
そして洗い流す

What I’ve done
I’ll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
僕の過ちを
自分自身に向き合い
己の成りを抹殺する
自分自身を消し去り
自らの過ちを赦せるように

For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done
己の過ちのために
僕はやり直す
どんな痛みを負おうとも
今日、すべてが終わる
僕は自分の過ちを許すことができる

What I’ve done
I’ll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
僕の過ちを
自分自身に向き合い
己の成りを抹殺する
自分自身を消し去り
自らの過ちを赦せるように

Categories:

0 comments:

コメントを投稿