20150304

【和訳】The Click Five - Jenny

(アルバム"Modern Minds and Pastimes"より)



She calls me baby
then she won't call me
says she adores me
and then ignores me
(Jenny, what's the problem?)
彼女は僕を"ベイビー"と呼んで
それっきり 電話をくれない
僕を好きだと言うくせに
僕を無視する
(ジェニー、何がいけないの?)

She keeps her distance
and sits on fences
puts up resistance
and builds defenses
(Jenny, what's the problem?)
彼女は一定の距離を保ち
どっちつかずな態度を変えない
激しく抵抗して
防御を固める
(ジェニー、何がいけないの?)

You leave me hanging on the line
every time you change your mind
君が心変わりする度に
僕は宙ぶらりんのまま放り出される

First you say you won't
then you say you will
you keep me hanging on
and we're not moving on
or standing still
Jenny, you've got me on my knees
Jenny, it's killing me
「しない」と言ったかと思えば
「する」と意見を変えて
君は僕を待たせ続ける
二人の仲は進展しないし
停滞してるわけでもない
ジェニー
お願いだから 頼むよ
ジェニー
苦しくてたまらないんだ

She needs her own space
she's playing mind games
ends up at my place
saying that she's changed
(Jenny, what's the problem?)
彼女は自分だけの時間を必要として
その間 心理戦を繰り広げるけど
「わたしは変わった」と言って
結局は僕の家を訪ねてくる
(ジェニー、何がいけないの?)

I'm trying to read between the lines
you got me going out of my mind
一生懸命 行間を読もうとしてる
君のせいで 頭がおかしくなりそう

First you say you won't
then you say you will
you keep me hanging on
and we're not moving on
or standing still
Jenny, you've got me on my knees
Jenny, it's killing me
「しない」と言ったかと思えば
「する」と意見を変えて
君は僕を待たせ続ける
前へ進むこともできず
じっとしてもいられない二人
ジェニー
お願いだから 頼むよ
ジェニー
苦しくてたまらないんだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿