20150711

【和訳】Hurricane Kids - Make You Love Me

Damn girl you're a hot mess
But you got a hold on me
I don't wanna confess
That you're making me believe
ああ 君って本当に魅力的な子だね
でも僕は君に弱点を握られてる
君に惑わされてるなんて
白状したくない

When you touch my body
I take off to the sky
When you're moving with me
You bring me back to life
君が僕の身体に触れれば
うっかり空まで舞い上がってしまう
君が僕の動きに合わせてくれると
まるで生き返ったような気がする

When the stars collide
I'm gonna make make make you love me
If it's wrong or right
I'm gonna make make make you love me
星たちが衝突する時
僕は君に愛されてみせる
間違ってても 正しくても
僕は君に愛されてみせる

I'm gonna make make ma-ma make, make you love me
君に僕を愛させてみせる

Don't drive a Ferrari
No I don't fly first class
But I'll take you somewhere
You'll never wanna come back
フェラーリには乗らない
ファーストクラスに乗らない
それでも 帰りたくないと思うような場所へ
連れていってあげるよ

When I touch your body
I'll take you to the sky
When you're moving with me
I'll bring you back to life
君の身体に触れて
君を空まで舞い上がらせたい
一緒に動きを合わせて
生き返ったような気分を教えてあげたい

When the stars collide
I'm gonna make make make you love me
If it's wrong or right
I'm gonna make make make you love me
星たちが衝突する時
僕は君に愛されてみせる
間違ってても 正しくても
僕は君に愛されてみせる

I'm gonna make make ma-ma make, make you love me
君に僕を愛させてみせる
Categories:

2 件のコメント:

  1. jamesbay
    need the sun to break
    和訳 お願いします。
    時間がありましたら
    jamesbay のアルバムお願いします!
    忙しい中すみません。
    いつも素敵な和訳ありがとうございます。

    返信削除
  2. hurricanekidsの和訳をしているサイトをはじめて見つけました!ありがとうございます。是非Over なども訳していただけると嬉しいです。

    返信削除