20150917

【和訳】Lucy Rose - Like An Arrow

(アルバム"Work It Out"より)



Oh, won't you comfort me?
I don't feel like myself lately
Oh, won't you stay with me?
Cause when you're gone my vision's hazy
ねえ 慰めてくれない?
最近 元気が出ないの
ねえ わたしの傍にいてくれない?
だってあなたが居なくなると
わたしの展望は霞んでしまう

Cause I was made for you
We were made like two
だってわたしはあなたのために生まれた
わたしたちは二人でひとつだから

We took our chance
And we flew
Like an arrow
Like an arrow
We came to our
Sense to soar
Like an arrow
Like an arrow
二人で勇気を出して
飛び出した
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように
そのまま宙を漂うことが
正しいと分かった
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように

Oh, won't you comfort me?
Talk to me, you speak so sweetly
Oh, won't you stay with me?
Nights are short when you are near me
ねえ 慰めてくれない
話をしてよ
すごく優しい あなたの喋り声を聞かせて
ねえ 泊まって行ってくれない?
あなたが近くにいると
夜が早く過ぎてくれる

Cause I was made for you
We were made like two
だってわたしはあなたのために生まれた
わたしたちは二人でひとつだから

We took our chance
And we flew
Like an arrow
Like an arrow
We came to our
Sense to soar
Like an arrow
Like an arrow
二人で勇気を出して
飛び出した
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように
そのまま宙を漂うことが
正しいと分かった
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように

Cause I am on your side
I will comfort you
I'm in love with you
わたしはあなたの味方だから
あなたを慰めてあげる
あなたのことが好きだから

We took our chance
And we flew
Like an arrow
Like an arrow
We came to our
Sense to soar
Like an arrow
Like an arrow
二人で勇気を出して
飛び出した
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように
そのまま宙を漂うことが
正しいと分かった
一本の弓矢のように
一本の弓矢のように
Categories:

0 comments:

コメントを投稿