20151107

【和訳】Sundara Karma - Flame



Cold fire feeling, is the cold fire feeling in my bones
Skylines breathing as the sun lies beating down the door
冷たい火の感触
骨の髄に感じる 冷たい火
伸びる夕日がドアを叩く傍らで
スカイラインが息をしている

I'm tired of watching the shadows on the wall
My eyes are foreseeing
The shackles open, we're finally free to bolt
If you're done with believeing
壁の影を眺めるのは うんざりだ
僕の目は未来を予見している
足かせが外れた
ようやく自由に脱会できる
信じることを辞めたなら

Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside
Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside out
Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside
Hold my flame and say the lie
Hold my fire screaming inside out
僕の炎を守って
なんてね 嘘
僕の心の中で叫んでる火を絶やさないで
僕の炎をつかんで
なんてね 嘘
裏表に叫んでる火を守って
僕の炎をつかんで
なんてね 嘘
裏表に叫んでる火を守って

Found true meaning, now my head starts spinning out the cave
You won't come with me cause you're just too comfortable in chains
真の意味を見つけた
すると頭が洞窟の中から飛び出していく
君は僕と一緒には行けないんだね
鎖に繋がれるのが心地よすぎて

Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside
Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside out
Hold my flame and said a lie
Hold my fire screaming inside
Hold my flame and say the lie
Hold my fire screaming inside out
僕の炎を守って
なんてね 嘘
僕の心の中で叫んでる火を絶やさないで
僕の炎をつかんで
なんてね 嘘
裏表に叫んでる火を守って
僕の炎をつかんで
なんてね 嘘
裏表に叫んでる火を守って
Categories:

0 comments:

コメントを投稿