20151231

【和訳】Avril Lavigne - I'm With You

(アルバム"Let Go"より)



I'm standing on a bridge
I'm waiting in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening but there's no sound
とある橋の上に立っている
暗闇の中で待っている
今頃はあなたに迎えに来てもらえてると思ったのに
ここには雨しかない
土に残る足跡もない
耳を澄ましても 何も聞こえない

Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home?
誰もわたしを探していないってこと?
誰かわたしを家に連れ帰ってくれない?

It's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you take me by the hand?
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I... I'm with you
I'm with you
バカみたいに寒い今夜
人生の正体を突き止めようとしている
わたしの手を引いてくれない?
新しい場所へ連れて行ってほしい
あなたが誰だか知らないけど
でもわたしは
わたしはあなたと一緒にいる
わたしはあなたと一緒にいる

I'm looking for a place
I'm searching for a face
Is anybody here I know
'Cause nothing's going right
And everything's a mess
And no one likes to be alone
隙間を探している
知った顔を探している
ここにはわたしの知り合いはいないの?
だって何も上手くいかない
何もかもがめちゃくちゃで
一人になりたい人なんていない

Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home?
誰もわたしを探していないってこと?
誰かわたしを家に連れ帰ってくれない?

It's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you take me by the hand?
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I... I'm with you
I'm with you
バカみたいに寒い今夜
人生の正体を突き止めようとしている
わたしの手を引いてくれない?
新しい場所へ連れて行ってほしい
あなたが誰だか知らないけど
でもわたしは
わたしはあなたと一緒にいる
わたしはあなたと一緒にいる

Oh why is everything so confusing
Maybe I'm just out of my mind
どうして全てがこんなにも複雑なの?
わたしは頭がおかしいのかもしれない

It's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you take me by the hand?
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I... I'm with you
I'm with you
バカみたいに寒い今夜
人生の正体を突き止めようとしている
わたしの手を引いてくれない?
新しい場所へ連れて行ってほしい
あなたが誰だか知らないけど
でもわたしは
わたしはあなたと一緒にいる
わたしはあなたと一緒にいる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿