20151206

【和訳】Jess Glynne - Ain't Got Far To Go

(アルバム”I Cry When I Laugh”より)



Birds fly, we turned finally free
Patience lost, I began to lose me
My advice would be take a breath
Close your eyes and take a step
鳥の群れが飛び立つ
わたしたちはようやく自由になれた
忍耐を失って 自分自身を失い始めた
わたしの助言は たぶん一息で言い切れる
目を閉じて踏み出すの

I wasn't scared, I fought this on my own
You pulled me down and I let you go
I told you I would prove you wrong
And now I'm here and I'm standing strong
怖くはなかった
わたしは一人で戦った
あなたはわたしを壊した
だからわたしはあなたを捨てた
あなたの間違いを証明するって 言ったでしょ?
ほらね わたしはここにいる
しっかり脚を伸ばして立っている

I know
That I ain't got far to go
Cause I spent forever waiting
And it's no longer a dream
And now I've landed on my feet
And I ain't got far to go
確信している
もうそれ程遠くを目指さなくていい
だって永遠みたいに長い間 待ち続けて
そして夢は 今や夢じゃない
それにね わたしは自分の足で立っている
つまり あと少しの所にいるってこと

Hold tight, rollercoaster, here we go
Florida, Orlando, I ain't playing with you
Day one, I said I'd go for me
One box ticked, got a lot to beat
しっかり掴まって
ジェットコースター
さあ 動き出した
フロリダ
オーランド
わたしはあなたとは組まない
初日に言った通り
わたしは自分の道を行く
これでひとつ片付いた
まだまだやることはたくさんある

I wasn't scared, I fought this on my own
You pulled me down and I let you go
I told you I would prove you wrong
And now I'm here and I'm standing strong
怖くはなかった
わたしは一人で戦った
あなたはわたしを壊した
だからわたしはあなたを捨てた
あなたの間違いを証明するって 言ったでしょ?
ほらね わたしはここにいる
しっかり脚を伸ばして立っている

I know
That I ain't got far to go
Cause I spent forever waiting
And it's no longer a dream
And now I've landed on my feet
And I ain't got far to go
確信している
もうそれ程遠くを目指さなくていい
だって永遠みたいに長い間 待ち続けて
そして夢は 今や夢じゃない
それにね わたしは自分の足で立っている
つまり あと少しの所にいるってこと

I'm here to stay, I'm here to stay
Amen
And if I had to go back in time
I would just do it again
Hey, hey hey, I ain't got far to go
Hey, hey, I know, I ain't got far to go
わたしはずっとここにいる
アーメン
過去に戻らなきゃならなくなっても
同じことを繰り返すと思う
あと少しの所まで来た
あと少しの所まで来たんだから

I know
That I ain't got far to go
Cause I spent forever waiting
And it's no longer a dream
And now I've landed on my feet
And I ain't got far to go
確信している
もうそれ程遠くを目指さなくていい
だって永遠みたいに長い間 待ち続けて
そして夢は 今や夢じゃない
それにね わたしは自分の足で立っている
つまり あと少しの所にいるってこと
Categories:

0 comments:

コメントを投稿