20151204

【和訳】Stereophonics - Sing Little Sister

(アルバム"Keep The Village Alive"より)

I wanna feel you next to me
I wanna be cheek to cheek
君の存在を僕の隣に感じたい
頬と頬をすり寄せたい

You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to dance little sister
(so come on next to me)
You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to scream
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
踊って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
叫んで

I feel your breathe right next to me
You're all I need, cheek to cheek
君の吐息をすぐ隣に感じる
君さえいれば事足りる
頬と頬をすり寄せて

You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to dance little sister
(so come on next to me)
You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to scream
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
踊って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
叫んで

Sing little sister
It's you, it's me, it's all I see
It's all I need
歌って リトル・シスター
君がいて 僕がいて
僕に分かるのはそれだけ
それだけで事足りる

You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to dance little sister
(so come on next to me)
You got to sing little sister
(so come on next to me)
You got to scream
(come on next to me)
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
踊って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
歌って リトル・シスター
(さあ 僕の隣においで)
叫んで
(さあ 僕の隣においで)

Yes you're my sweet little sister
I remember how ya kissed me
Come on next to me little sister
Next to me...
How could anyone resist ya?
I never knew this existed!
Since you been gone how I missed ya
You're next to me
How could anyone resist ya?
君は僕の可愛いリトル・シスター
君がくれたキスを覚えてる
僕の隣においでよ リトル・シスター
僕の隣に…
君を拒める奴なんて いるはずがない
こんなものが存在したなんて!
君がいなくなってからずっと
ものすごく君が恋しかった
今 僕の隣にいるっていうのに
君を拒めるはずがない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿