20160127

【和訳】Adele - I Miss You

(アルバム"25"より)

I want every single piece of you
I want your heaven and your oceans too
Treat me soft but touch me cruel
I want to teach you things you never knew baby
あらゆる全てのあなたが欲しい
あなたの天国が欲しくて
あなたの海も欲しい
優しく扱って でも 意地悪に触れて
あなたが今まで知らなかったことを
教えてあげたいの ベイビー

Bring the floor up to my knees
Let me fall into your gravity
Then kiss me back to life to see
Your body standing over me
海底をわたしの膝まで上昇させて
あなたの引力に陥らせて
そして 命のキスをして
わたしに覆い被さるあなたの体を
目撃させて

Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Lights go down lights go down
Lights go down lights go down
Down down down
ベイビー
明かりを絶やさないで
ベイビー
明かりを絶やさないで
明かりが 小さく
小さく 小さく 小さく

I miss you when the lights go out
It illuminates all of my doubts
Pull me in hold me tight don't let go
Baby give me light
明かりが消えると あなたが恋しくなる
暗闇がわたしの猜疑心を明らかにする
引き寄せて きつく抱きしめて
離さないで
ベイビー
明かりをちょうだい

I love the way your body moves
Towards me from across the room
Brushing past my every groove
No one has me like you do baby
Bring your heart I'll bring my soul
But be delicate with my ego
I want to step into your great unknown
With you and me setting the tone
部屋の向こうから こちらに向かって動く
あなたの体の動きが好き
わたしのグルーヴを ひとつ残らず
通り過ぎざまに 軽くかすめていく
あなたみたいにわたしを
惹きつける人はいないわ
あなたは心を持ってきて
わたしは魂を持っていくわ
だけどわたしのエゴについては
慎重に対応してね
あなたの偉大なる未知に踏み込みたい
あなたとわたしで
方向性を探りながら

Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Baby don't let the lights go down
Lights go down lights go down
Lights go down lights go down
Down down down
ベイビー
明かりを絶やさないで
ベイビー
明かりを絶やさないで
明かりが 小さく
小さく 小さく 小さく

I miss you when the lights go down
It illuminates all of my doubts
Pull me in hold me tight don't let go
Baby give me light
明かりが消えると あなたが恋しくなる
暗闇がわたしの猜疑心を明らかにする
引き寄せて きつく抱きしめて
離さないで
ベイビー
明かりをちょうだい

We play so dirty in the dark
Cause we are living worlds apart
It only makes it harder baby
It only makes it harder baby
Harder baby
わたしたちは暗闇の中で
すごく汚い手を使う
だってわたしは
幾つも離れた世界に暮らしてる
そんなことをしたって
辛くなるだけよ
どんどん辛くなるだけ

I miss you when the lights go out
It illuminates all of my doubts
Pull me in hold me tight don't let go
Baby give me light
明かりが消えると あなたが恋しくなる
暗闇がわたしの猜疑心を明らかにする
引き寄せて きつく抱きしめて
離さないで
ベイビー
明かりをちょうだい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿