20160128

【和訳】The Vaccines - Give Me A Sign

(アルバム"English Graffiti"より)

*hot air = たわ言、でたらめ



Would you blow me kisses if I kept my distance?
Would you send a hurricane as proof of your existence?
If I pick up speed, will it take me with you?
Cause I wanna know for sure
Who you been runnin' into
離れて距離を保てば
キスを投げてくれる?
君の存在の証明に
ハリケーンを寄越してくれる?
スピードを上げれば
君と一緒に連れて行ってもらえる?
だって確信が欲しい
君が誰と共になろうとしているのか

You're so cold
But I am just *hot air
With the weight of the world coming down
Harder, Harder
君はすごく冷たい
だけど僕は変わらず温風のまま
そこへ世界が重みをかけてくる
どんどん強く

Just give me a sign
Give me a sign
Just give me a sign
Give me a sign
Just give me a sign
Give me a sign
さあ 合図をくれよ
合図をくれ

Baby be kind
Give me a sign
ベイビー
寛容になって
合図をくれよ

When I lack connection
When you're done convincing me
And I put my mind to rest
Would you go quietly?
僕が繋がりの不足を感じる時
君が僕への説得をやめる時
そして僕が心のゴタゴタを沈める時
君は静かに離れていくんだろうか?

You're so bad
I'm not a lot of good
With the weight of the world coming down
Harder, harder
君はすごく悪い子だ
僕だって大して良い子じゃない
そこへ世界が重みをかけてくる
どんどん強く

Just give me a sign
Give me a sign
Just give me a sign
Give me a sign
Just give me a sign
Give me a sign
さあ 合図をくれよ
合図をくれ

Baby be kind
Give me a sign
ベイビー
寛容になって
合図をくれよ

Throw me a line
It's because I
I'm all out of time
Give me a sign
命綱を投げてくれよ
なぜなら僕には
僕にはもう時間がない
合図をくれよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿