20160320

【和訳】Patrice Rushen - Forget Me Nots

Sending you forget me nots
To help me to remember
Baby please forget me not
I want you to remember
あなたに勿忘草を送るから
覚えていてくれるかしら
ベイビー
どうかわたしを忘れないで
覚えていてほしいの

Those were the times we had
Sharing a joy that we thought would last
Memories of love and affection
Never really was just like a dream
Was it the simple things
That made me so crazy about you
Was it your charm or your passion
It's not hard to believe
I love you and i need you so I...
あの頃 二人で分かち合った喜びは
永遠に続くものだと思ってた
愛と恋情の記憶
あれは単なる夢なんかじゃなかった
ほんのささいなことで
あなたに夢中になった
あなたの魅力か それとも
情熱のせいだったのか
この気持ちに確信を持てる
わたしはあなたを愛してる
あなたが必要なの
だから

Sending you forget me nots
To help me to remember
Baby please forget me not
I want you to remember
あなたに勿忘草を送るから
覚えていてくれるかしら
ベイビー
どうかわたしを忘れないで
覚えていてほしいの

Did we give up too soon
Maybe we needed just a little room
Wondering how it all happened
Maybe we just need a little time
Though we did end as friends
Given the chance we could love again
She'll always love you forever
It's not hard to believe
I want you and i need you so I...
諦めるのが早すぎた?
少し余裕が必要だったのかもしれない
どうしてあんなことになったのか
少し時間が必要なのかもしれない
友達として終わった関係だけど
また愛し合えるかもしれない
機会を与えてみたら
当然のように感じられる
わたしはあなたを求めてる
わたしにはあなたが必要なの
だから

Sending you forget me nots
To help me to remember
Baby please forget me not
I want you to remember
あなたに勿忘草を送るから
覚えていてくれるかしら
ベイビー
どうかわたしを忘れないで
覚えていてほしいの

Good times we had...
They weren't so bad...
What a life we shared...
Pretty baby I still care...
幸せな頃もあった
それ程悪くはなかった
素晴らしい人生を分かち合った
大好きなベイビー
まだあなたを思ってる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿