20160410

【和訳】Deftones - Prayers/Triangles

(アルバム"Gore"より)

There's a new strange
Godless demon awake, inside me
There's a force divine
Terrorizing the angels I keep
While we dream
新たな未知に出会う
僕の中で 不敬な悪魔が目覚める
神々しい力が
夢を見る 僕の天使たちを
威嚇する

Prayers!
(Prayers!)
Lay on the line
(Lay on the line)
You'll never be free
You'll never be free
(Free, free, free)
祈り!
(祈り!)
率直な言葉を
(率直な言葉を)
お前は決して自由にはなれない
お前は決して自由にはなれない
(自由 自由 自由)

I'm a true slave
To the fire and the air around you
While this curse divine
It's slowly rotting away, inside me
While we dream
君を取り囲む空気と炎に対して
僕は真の奴隷として存在する
この神々しい呪いは
僕らが夢を見る間に
僕の中で ゆっくりと朽ち果てていく

Prayers!
(Prayers!)
Lay on the line
(Lay on the line)
You'll never be free
You'll never be free
(Free, free, free)
祈り!
(祈り!)
率直な言葉を
(率直な言葉を)
お前は決して自由にはなれない
お前は決して自由にはなれない
(自由 自由 自由)

Triangles!
(Triangles!)
Placed in your mind
(Placed in your mind)
You'll never be free
You'll never be free
トライアングル!
(トライアングル!)
お前の心に配置されている
(お前の心に配置されている)
お前は決して自由にはなれない
お前は決して自由にはなれない

Beware
気をつけろ

 I will never walk this street again!
The only time I feel I'm not alone!
I pull my heart out, I wave it in the air
僕がこの通りを歩くことは二度とない!
自分が孤独ではないと感じられる 唯一の時!
僕は心を引っ張り出して 風にそよがせる

Prayers!
(Prayers!)
Lay on the line
(Lay on the line)
You'll never be free
You'll never be free
(Free, free, free)
祈り!
(祈り!)
率直な言葉を
(率直な言葉を)
お前は決して自由にはなれない
お前は決して自由にはなれない
(自由 自由 自由)

Triangles!
(Triangles!)
Placed in your mind
(Placed in your mind)
You'll never be free
You'll never be free
トライアングル!
(トライアングル!)
お前の心に配置されている
(お前の心に配置されている)
お前は決して自由にはなれない
お前は決して自由にはなれない

 I will never walk this street again!
The only time I feel I'm not alone!
I pull my heart out, I wave it in the air
僕がこの通りを歩くことは二度とない!
自分が孤独ではないと感じられる 唯一の時!
僕は心を引っ張り出して 風にそよがせる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿