20180308

【和訳】The Band Perry - Stay In The Dark

(アルバム"My Bad Imagination"より)

Here we are in this moment
Eyes closed
Where we going?
Here I am with my arms wide open
Go 'head, close the curtains
I don't care where we'll end up
Right now, let's be in love
Here I am with my heart wide open
Go 'head, close the curtains
わたしたちは この瞬間に生きている
目を閉じて
わたしたち どこへ行くの?
どうぞ カーテンを閉めて
どんな結末でも構わない
今この時は 恋をしていよう
わたしは 心を広く開けておくから
どうぞ カーテンを閉めて

Lately, things been getting so crazy
I'm feeling like my heart hates me
It's blazing
この頃は物事がどんどんおかしくなっている
まるで自分の心に嫌われてるような感覚
焼けつくように痛むの

I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
Where we going?
I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
And get me going
I just wanna stay in the dark
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
わたしたち どこに行くの?
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
その気にさせてよ
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ

Oh, oh, it feels so good tonight
I just wanna stay in the dark
ああ 今夜はすごく良い気分
暗闇の中で過ごしていたい

Who knows what we're missing
It's our world
It's our business
Here I am, I'm with you on a mission
We ain't got tunnel vision
二人に何が欠けているのか分からない
これはわたしたちの世界の話
これはわたしたちの問題
わたしはここにいるの
あなたと一緒に頑張ってるの
視野が狭まってるわけじゃない

Lately, things been getting so crazy
I'm feeling like my heart hates me
It's blazing
この頃は物事がどんどんおかしくなっている
まるで自分の心に嫌われてるような感覚
焼けつくように痛むの

I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
Where we going?
I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
And get me going
I just wanna stay in the dark
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
わたしたち どこに行くの?
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
その気にさせてよ
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ

Oh, oh, it feels so good tonight
I just wanna stay in the dark
ああ 今夜はすごく良い気分
暗闇の中で過ごしていたい

No, I can't sleep
No, I can't speak
Feel my heartbeat
Hey, hey, hey
No, I can't speak
No, I can't sleep
Feel my heartbeat
だめ 眠れない
だめ 話せない
わたしの鼓動を感じて
だめ 眠れない
だめ 話せない
わたしの鼓動を感じて

I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
Where we going?
I just wanna stay in the dark
Turn off all the lights
Come hold me tight
And get me going
I just wanna stay in the dark
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
わたしたち どこに行くの?
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ
灯りを全部消して
さあ強く抱きしめて
その気にさせてよ
わたしはただ 暗闇の中にいたいだけ

Oh, oh, it feels so good tonight
I just wanna stay in the dark
ああ 今夜はすごく良い気分
暗闇の中で過ごしていたい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿