20181231

【和訳】Queen - You're My Best Friend

(アルバム"A Night At The Opera"より)

Ooh, you make me live
Whatever this world can give to me
It's you, you're all I see
Ooh, you make me live now honey
Ooh, you make me live
ああ 君が僕を生かしてくれる
この世界が僕に何を与えてくれるとしても
大切なのは君だよ
僕に見えるのは君だけ
ああ 君が僕を生かしてくれるんだ ハニー
ああ 君が僕を生かしてくれる

You're the best friend
That I ever had
I've been with you such a long time
You're my sunshine
And I want you to know
That my feelings are true
I really love you
You're my best friend
君は一番の友達
今までで一番の友達
これまで長い時を共に過ごしてきた
君は僕の太陽
だから分かっておいてほしい
僕の気持ちは本物だよ
本当に君を愛している
君は僕の最高の友達

Ooh, you make me live
ああ 君がいるから生きていける

I've been wandering round
But I still come back to you
In rain or shine
You've stood by me girl
I'm happy at home (happy at home)
You're my best friend
方々を彷徨い歩いて
それでも結局 君のところへ戻っていく
雨の時も晴れの時も
傍にいてくれたよね
家に帰って来られて嬉しいよ
君は僕の最高の友達

Ooh, you make me live
Whenever this world is cruel to me
I got you to help me forgive
Ooh, you make me live now honey
Ooh, you make me live
ああ 君が僕を生かしてくれる
この世界が残酷な姿を見せる時にも
君の助けがあるから 許してやれる
ああ 君のおかげで生きていられる ハニー
ああ 君が僕を生かしている

You're the first one
When things turn out bad
You know I'll never be lonely
You're my only one
And I love the things
I really love the things that you do
You're my best friend
物事が悪い方向に行った時には
最初に君を頼る
だって僕は絶対に孤独にはならない
君は僕にとっての たった一人の存在
そしてね 大好きなんだよ
君のすることが 本当に大好きなんだ
君は僕の最高の友達

Ooh, you make me live
ああ 君の存在のおかげで生きていける

I'm happy, happy at home
You're my best friend
You're my best friend
Ooh, you make me live
You, you're my best friend
家に帰って来られて とても幸せだよ
君は僕の一番の友達
君は僕の最高の友達
ああ 君が僕を生かしてくれる
君は僕の最高の友達
Categories:

0 comments:

コメントを投稿