20131111

【和訳】Hard-Fi - Television

Television
Once Upon A Time In The West
Hard-Fi



Life means nothing, when no one knows your name
Never had too much but I'd give it all for fame
Baby, baby...
誰かに名前を知られなければ
人生には何の意味もない
大した財産はないけど
名声のためならすべてを捧げる

She's there on the TV
So beautiful on screen
Selling me a life I've never known and never seen
Baby, baby...
彼女はテレビの世界の住人
スクリーンに映る美しい姿
見たことも聞いたこともないような人生を
見せてくれる人

If I only had you, If I only had...
君が俺のものだったなら…


Television
New religion
Let everyone sing Hallelujah
Politicians
Don't wanna listen
They only wanna make money out of you
Hallelujah!!
テレビジョン
新たなる宗教
みんなでハレルヤを歌おう
政治家たちは
耳を塞ぐ
結局連中は金を巻き上げようとしてるだけ
ハレルヤ!

Newspaper headlines
I can't believe my eyes
No tales of war and destruction But who said what last night
On the TV
That could be me!
新聞の見出しに
目を疑う
戦争の話も崩落の話も
どこにも書いてない
書いてあるのは
昨日テレビで誰が何を言ったかって話だけ
俺が取り上げられるはずだったのに!

Through the shop window it's a widescreen world
But I can't afford a thing and I never get the girl
It ain't easy, no it ain't easy...
売り場のウィンドウの向こうに鎮座する
どでかいスクリーン
だけど俺には絶対買えない
あの子も手に入らない
楽じゃないね、まったく…

If I only had you, If I only had...
君が俺のものだったなら

Television
New religion
Let everyone sing Hallelujah
Politicians
Don't wanna listen
They only wanna make money out of you
Hallelujah!!
テレビジョン
新たなる宗教
みんなでハレルヤを歌おう
政治家たちは
耳を塞ぐ
結局連中は金を巻き上げようとしてるだけ
ハレルヤ!

Oh, You know we always want something
But we end up with nothing
誰だって何かを求めてる
だけど最後は何も持たず死んでいく

If I only had you, If I only had...
君が俺のものだったなら

Television
New religion
Let everyone sing Hallelujah
Politicians
Don't wanna listen
They only wanna make money out of you
Hallelujah!!
テレビジョン
新たなる宗教
みんなでハレルヤを歌おう
政治家たちは
耳を塞ぐ
結局連中は金を巻き上げようとしてるだけ
ハレルヤ!
Categories:

0 comments:

コメントを投稿