20131111

【和訳】Norah Jones - I Wouldn't Need You

(アルバム"The Fall"より)



If I touched myself the way you touched me
If I could hold myself the way you held me
あなたがわたしに触れたように
自分自身に触れれば
あなたがわたしを抱きしめたように
自分自身を抱きしめることができれば

Then I wouldn’t need you
No I wouldn’t need you
No I wouldn’t need you to love me
あなたなんか要らない
あなたなんか要らない
あなたに愛される必要なんかない

If I could replace the things you gave me
If I could see my face without the tragedy
あなたにもらったものを
別のものに取り替えてしまえたら
表情に浮かぶ悲壮感を
消してしまえたら

Then I wouldn’t need you
No I wouldn’t need you
No I wouldn’t need you to love me
あなたなんか要らない
あなたなんか要らない
あなたに愛される必要なんかない

But I do so come back
Come back
でも、あなたが必要なの
戻ってきて

If you could see the way I act when I’m alone
If you could hear my voice crack over the phone
Then you’d know I need you
Oh you’d know I need you
Oh you’d know I need you to love me
ひとりきりで過ごすわたしの姿を
あなたに見せることができたら
電話越しに声が掠れていることに
気付いてもらえたら
あなたへの思いを
分かってもらえるのに
あなたに愛されたいの
Categories:

0 comments:

コメントを投稿