20131111

【和訳】Carl Barat - Shafows Fall

(アルバム"Carl Barat"より)

As you lie on your own
Remember this
You're not alone
There's a song that will bring me to side
And when you want for me
Pictures leaves in the breeze
And the tears that that I'll no longer cry
ひとり眠りにつくときには
思い出してくれ
お前はひとりじゃない
俺はあの歌と一緒に
お前のそばにいる
俺に会いたくなったら
風の中に姿を探してくれ
俺はもう泣かないよ

And you know
I've loved you so
And will 'til the end of days
But as I go
I want you to know
You are loved
分かってくれるか
俺はお前をすごく愛してきたし
死ぬまで愛し続けるよ
でも俺は行かなくちゃならないから分かっていてほしいんだ
お前は愛されてるって

Shadows fall
From the fire
Loneliness
Was desire
All these lives are just strangers passing by
And one day we'll meet again
I'll be wind
You'll be rain
影が落ちる
炎の後ろに
孤独
それは欲望だった
人生というのは
見知らぬ人とすれ違うことだから
いつの日か俺たちはまた出会える
俺は風になる
お前は雨になれ

Chasing round like lovers of old time
古い時代の恋人たちのように 追いかけあおう

And you know
I've loved you so
And I will 'til the end of days
But as I go
I want you to know
You are loved
分かってくれるか
俺はお前をすごく愛してきたし
死ぬまで愛し続けるよ
でも俺は行かなくちゃならないから分かっていてほしいんだ
お前は愛されてるって
Categories:

0 comments:

コメントを投稿