20141111

【和訳】ABBA - Take A Chance

(アルバム"The Album"より)



If you change your mind
I’m the first in line
Honey I’m still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
Gonna be around
If you have no place to go
If you’re feeling blue
気が変わったら
わたしが先頭に並んでるわ
ハニー
まだ一人で待ってるから
わたしを試してみて
わたしが必要になったら
知らせてね
すぐに行くから
どこにも行き場がないときは
ブルーな気分のときには

If you’re all alone
With your pretty birds have flown
Honey I’m still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain’t no lie
If you put me to the test
If you let me try
取り巻きの女の子たちがいなくなって
独りきりになったって
わたしはまだ一人で待ってるわ
わたしを試してみて
最善を尽くすわ
嘘じゃない
テストを受けさせてくれる?
試させてちょうだい

We can go dancing
We can go walking
As long as we’re together
Listen to some music
Maybe just talking
Glad to know you better
踊りに行ってもいい
散歩だけだっていい
二人でいられるなら
音楽を聴いて
話をするだけでもいい
もっとあなたを知れるから

Cos you know I’ve got so much that I wanna do
When I dream I’m alone with you
It’s magic
You want me to leave it there
Afraid of love affair
But I think you know
That I can’t let go
だって やりたいことがたくさんあるの
夢の中でなら二人きりになれる
それは魔法
忘れてほしい?
恋を恐れてるのね
でも気付いてるんでしょ?
忘れるなんて無理よ

If you change your mind
I’m the first in line
Honey I’m still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
Gonna be around
If you have no place to go
If you’re feeling blue
気が変わったら
わたしが先頭に並んでるわ
ハニー
まだ一人で待ってるから
わたしを試してみて
わたしが必要になったら
知らせてね
すぐに行くから
どこにも行き場がないときは
ブルーな気分のときには

If you’re all alone
With your pretty birds have flown
Honey I’m still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain’t no lie
If you put me to the test
If you let me try
取り巻きの女の子たちがいなくなって
独りきりになったって
わたしはまだ一人で待ってるわ
わたしを試してみて
最善を尽くすわ
嘘じゃない
テストを受けさせてくれる?
試させてちょうだい

You can take your time baby
I’m in no hurry
Know I’m gonna get you
You don’t wanna hurt me baby
Don’t worry I ain’t gonna let you
ゆっくり考えて
急いでるわけじゃないから
いつか捕まえるって確信してるから
傷つけたくない?
心配しないで
そんなことにはならないから

Let me tell you now
My love is strong enough o last
When things are rough
It’s magic
You say that I waste my time
But I can’t get you off of my mind
No I can’t let go
Cos I love you so
教えてあげる
わたしの愛には
どんな苦しみも越えてゆける強さがあるから
それは魔法
時間のムダだと言われても
忘れられないの
あなたをとても愛しているから

If you change your mind
I’m the first in line
Honey I’m still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
Gonna be around
If you have no place to go
If you’re feeling blue
気が変わったら
わたしが先頭に並んでるわ
ハニー
まだ一人で待ってるから
わたしを試してみて
わたしが必要になったら
知らせてね
すぐに行くから
どこにも行き場がないときは
ブルーな気分のときには

If you’re all alone
With your pretty birds have flown
Honey I’m still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain’t no lie
If you put me to the test
If you let me try
取り巻きの女の子たちがいなくなって
独りきりになったって
わたしはまだ一人で待ってるわ
わたしを試してみて
最善を尽くすわ
嘘じゃない
テストを受けさせてくれる?
試させてちょうだい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿