20131111

【和訳】The View - Bullet

Bullet
Cheeky For A Reason
The View

I'm coming up for all the world to see
Comparisons from little guys of Lucifier and me
'Cause I've been waiting for you but you are nowhere
Nowhere to be seen
火星の小人たちと僕の違いを
全世界に証明してやる
だって出会いを待ち続けてるのに
君はどこにもいない
君が見つからない

If I catch a fly without agility or eye
And it turned out to be you
Would you retreat and start to cry?
The blame has came from another place
Don't run away 'cause the camera caught your face
敏捷さも視界もない状態で
一匹のハエを捕まえて
そいつの正体が君だと分かったら
君は隠れ家に帰って泣くのかな?
他所から避難を浴びせられても
焦って逃げ出さないで
カメラは君の顔を捕らえた

I'll never leave my love alone
The clever kids can't push me off the throne
See I live with bad things that I've done
'Cause I'm God's son
I'm just a bullet gone wrong
僕は愛しい人を見捨てるような男じゃない
どんなに賢い連中だって
僕を王座から押し出すことはできない
過去の悪行を認めて生きていく
だって僕は神の子
僕は的を外れた弾丸

My specticals neither shaded or see through
But they'll never rean into my eyes
When I'm perched up next to you
No prison cell, deepest well Could ever cut me out of this pretty public zoo
僕の眼鏡は色つきでも透明でもない
でも僕の目は誰にも読まれない
君の隣に腰を据えれば
独房に入れられても
井戸の底に落とされても
この公共動物園から
僕を切り離すことはできない

'Cause when the final time comes to testify
I might be cheeky for a reason but I won't lie
You know I live with bad things that I've done
'Cause I'm God's son
I'm just a bullet gone wrong
いよいよ証言台に立つときが来たら
訳あって生意気な態度は取るけど
絶対に嘘はつかない
過去の悪行を認めて生きていく
僕は神の子だから
的を外れた弾丸だから

Don't chase me away
And don't chase me away
僕を追い回さないで
追い回さないで

I've seen the pigs you've lying in
All the skeletons you've been hiding
I've seen the ghost your denying
I'm not your sholder to cry on
君が身を寄せる豚共を見つけた
君が隠し込んできた骸骨を見つけた
君が否定し続ける亡霊を目にした
泣きたくなっても
僕の肩は貸してやれない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿