20131111

Trouble On The Way

Almost midnight
I see the look in your eyes
Almost my time
Come oh baby let me take a bite
We go slow
Take a look at rhythm of what you know
Where this gonna go?
Into the shadow?
Scream for your life baby go go
真夜中が近づく
君の目が放つ眼差し
俺の順番が近づく
いいだろ、ひと噛みさせてよ
ゆっくりやろう
どんなことがあったか教えて
行き着く先はどこ?
影の中?
本当の人生を求め、叫べ、力いっぱい

Oh we got it all
Oh we got it all
Oh we got it all
There’s trouble on the way
すべてがここにある
どんなことがあってもいい
何でも持っているから
問題にぶち当たることもある

See your blood dance
Come baby, come baby romance
Don’t be scared just take a chance
Here’s my blah blah blah
Take my hand and
Come and see me
Moonlight come in and greet meet
Oh inside you’re screaming
But now I know you need
湧き踊る君の血潮
分かるよ、これはロマンスだよ
恐れずにチャンスを試して
俺がロマンチックなセリフを吐いたら
この手を掴んで
おいで、俺の考えが分かるはずだから
月光が差したら感動的な出会い
君は心でしか叫べない
でも分かるよ、君が俺を求めている

I see you there and
I know you care
So I’m standing
Where you see me clearly
Don’t fight
Baby don’t you put up a fight
Come and just make you mine
Come in on the moonlight
There’s trouble on the way
分かるよ、離れた場所で君が
俺を思っている
だから君にちゃんと見える場所に
俺は立っているよ
言い争いはよそう
挑発しないでくれ
おいで、君を俺のものにさせて
おいで、月光の袂へ
世話が焼けるんだから

Categories:

0 comments:

コメントを投稿