20131111

【和訳】Union J - Amaze Me

Amaze Me
Union J
Union J

Little things that you do
That we share, me and you were real, I believe
You so blind, we were such wonder stuff
Just one touch is all I need
君と僕で ふたりで
分かち合った 些細な君の仕草
全部本物だったと思う
君は気付かなかったみたいだけど
僕らはすごく楽しい存在だった
温もりひとつがあればいい

It feels like I'm falling into soon
Even not stop your days
And every way feels like we're one
As we watched the years go by
Feels like we're still flying high
こんなに深く愛してるなんて 早すぎるかな?
生き方を変えることもなく
何をしてても ひとつだって感じる
過ぎる歳月を見守りながら
相変わらず空高くを飛んでる

Baby you amaze me
Still knock me off my feet
And who would have ever guessed it would last through it all
The reason I believe, can you see?
You still amaze me
You still amaze me
ベイビー
君には驚かされるよ
今も君には敵わないよ
こんなに長く持ちこたえるなんて
誰が想像できただろう?
どうしてだか分かる?
それは君が
驚くほど素晴らしい人だから

Funny how
Every time that I'm down
You pick me up, you stand by me
People ask, what's the deal?
Why you still so in love?
Maybe, it's meant to be
不思議だね
落ち込む度に
君に助けられる
君に支えてもらえる
よく聞かれるよ
一体どうして?
どうしてまだそんなに夢中でいられるの?
たぶん そういう運命なんだよ

It feels like I'm falling into soon
Even when life is like, a fire
But feels like we've walked
As we watched the years go by
Feels like we're still flying high
こんなに深く愛してるなんて 早すぎるかな?
生き方を変えることもなく
何をしてても ひとつだって感じる
過ぎる歳月を見守りながら
相変わらず空高くを飛んでる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿