20140326

【和訳】Hunter Hayes - What You Gonna Do feat. Ashley Monroe

(アルバム"Hunter Hayes"より)

Who wakes you in the morning comes
Who calls you every late night
Who comforts you when you're in need
Who always tries to treat you right
朝を迎える君を起こすのは誰?
毎晩遅くに電話を寄こすのは誰?
必要な時に君を慰めるのは誰?
いつも君を大事にしようとしてるのは誰?

Who gives you all he has to give
Who would dedicate his heart to you
Who fulfills all his promises and who sees the good in you
彼が君に与えるはずだった全てを
代わりに与えようとしてるのは誰?
君に心を捧げてくれるのは誰?
彼が誓った約束を 代わりに叶えるのは誰?
君の秘密に気付いているのは誰?

Tell me what you gonna do when I'm gone
Oh and where your gonna go when there's nobody home
And who's gonna love you when you're all alone
Tell me whatchya gonna do when I'm gone
Yeah whatchya gonna do when I'm gone
I just wanna know
僕がいなくなったら どうするの?
家で迎えてくれる人がいなくなったら
どこに行くの?
一人ぼっちになってしまった君を
誰が愛してくれるの?
僕がいなくなったら どうするの?
僕がいなくなったら どうするの?
教えてほしいよ

Who cries knowing you don't care and
Who worries what the future holds
Who fears the road ahead and
Who's heart is turning into stone
あなたに思われていないと知って 泣くのは誰?
未来を案じるのは誰?
先の道のりを恐れるのは誰?
心を石に変えられてしまうのは誰?

Who prays for your safe return and who misses you when you're away
Who's tired of empty promises and who's tired of all the games you play
君の無事の帰宅を祈るのは誰?
遠く離れた君を恋しがるのは誰?
虚しい約束にうんざりしてるのは誰?
君の駆け引きにうんざりしてるのは誰?

Tell me whatchya ya gonna do when I'm gone
Oh and where your gonna go when there's nobody home
And who's gonna love you when you're all alone
Tell me whatchya gonna do when I'm gone
I just wanna know whatchya going do gonna do when I'm gone
Tell me whatchya gonna do
僕がいなくなったら どうするの?
家で迎えてくれる人がいなくなったら
どこに行くの?
一人ぼっちになってしまった君を
誰が愛してくれるの?
僕がいなくなったら どうするの?
僕がいなくなったら どうするの?
教えてよ

When there's no one home and your all alone
Will you be just be fine alone or will you cry when I'm gone
Wanna know wanna know
Oooohhh whatchya gonna do when I'm gone
Tell me whatchya gonna do when I'm gone
誰もいない家で 一人きり
一人ぼっちでも平気でいられる?
僕がいなくなったら 泣いてくれる?
知りたいよ
僕がいなくなったら どうするの?
僕がいなくなったら どうするの?

0 comments:

コメントを投稿