20140317

【和訳】Plain White T's - Our Song

(アルバム"The Wonders of The Younger"より)

Sitting on this white bed it's not the right bed, cause it's not our bed
All alone in this hotel room, feels like a hell room, cause it's not our room
I try to watch some TV, but it's not easy, cause your not near me
この白いベッドに腰掛けると
このベッドじゃないなと思う
だってこれは僕らのベッドじゃない
ホテルの部屋で一人ぼっち
地獄の独房にいる気分
だってこれは僕らの部屋じゃない
テレビでも見ようかなと思うけど
そんなことすら難しい
だって君が傍にいない

I'm just feeling lonely I wanna go home
ただただ寂しくて 家に帰りたくなる

So if you hear me singing this song
I know you're out there singing along
It's a love song and its the right song cause it's our song
君の耳に僕の歌声が届けば
絶対にどこかで一緒に歌ってくれるよね
これはラヴソング
これは素敵な歌
だってこれは僕らの歌

Trying to kill all my time all day and night time until it's our time
If I had it my way I'd be on the highway straight to our driveway
昼も夜も一日中 暇潰しをしながら 僕らの時を待ってる
もしも僕の好き勝手にしても良ければ
今すぐハイウェイに入って
まっすぐ僕らの家の駐車場に向かうのに

I can't wait until I see you and get to feel you and kiss the real you
You know I need you, I wanna go home
待ちきれないのは
君の顔を見て 君の温もりを感じて
本物の君にキスする瞬間
君が必要だよ
家に帰りたいな

So if you hear me singing this song
I know you're out there singing along
It's a love song and its the right song cause it's our song
君の耳に僕の歌声が届けば
絶対にどこかで一緒に歌ってくれるよね
これはラヴソング
これは素敵な歌
だってこれは僕らの歌

I close my eyes
And there you are
Turn off the light
And there you are
And in my dreams
We dance and sing to each other all night long and this is our song
目を閉じると
君の姿が見える
明かりを消すと
君の姿が見える
夢の中では
一晩中 二人で踊って 歌を歌える
これは僕らの歌

I just want to make you happy
So come and grab me and love me madly
I want you so badly... I'm coming home
君を幸せにしたいんだ
だから僕を捕まえに来てよ
おかしいくらい愛してよ
君がほしくてたまらないんだ
もうすぐ帰るよ

So if you hear me singing this song
I know you're out there singing along
It's a love song and its the right song cause it's our song
君の耳に僕の歌声が届けば
絶対にどこかで一緒に歌ってくれるよね
これはラヴソング
これは素敵な歌
だってこれは僕らの歌

If you hear me singing this song
I know your out there singing along
It's a love song and it's the right song
It's the don't give up without a fight song
It's an everything is alright song... cause its our song
君の耳に僕の歌声が届けば
絶対にどこかで一緒に歌ってくれるよね
これはラヴソング
これは素敵な歌
これは「別れる前に意見をぶつけ合おうよ」の歌
これは「全部順調だよ」の歌
だってこれは僕らの歌
Categories:

0 comments:

コメントを投稿