20140322

【和訳】We Are Scientists - Tonight

(アルバム"Brain Thrust Mastery"より)

I want you to stay and I guess I can give you a line
It's always the same but it works better every time
Just don't walk away from me
Just don't walk away from me
帰ってほしくない
上手いこと言って 唆そうか
いつも同じ台詞を使う
毎回 効き目が強くなる
僕から離れていかないで
僕から離れていかないで

Tonight, oh tonight
I promise to
Remember that making promises
Is always a mistake
今夜 そう 今夜
忘れないって約束するよ
約束を交わすなんて
過ちでしかないってこと

I end every day trying to think my way out of my line
All I can say is it takes less words every time
Just don't walk away from me
Just don't walk away from me
一日の終わりには必ず
畑違いな世界への道を模索してる
今のところ分かっているのは
毎回 言葉数が減っていくってことだけ
僕から離れていかないで
僕から離れていかないで

Tonight, oh tonight
I promise to
Remember that making promises
Is always a mistake
今夜 そう 今夜
忘れないって約束するよ
約束を交わすなんて
過ちでしかないってこと

So let's down another dose; understanding is the last thing I want
さあ もう一服 薬を飲もう
絶対に理解なんてされたくない

Tonight, oh tonight
I promise to
Remember that making promises
Is always a mistake
今夜 そう 今夜
忘れないって約束するよ
約束を交わすなんて
過ちでしかないってこと
Categories:

0 comments:

コメントを投稿