20150726

【和訳】Years & Years - King

(アルバム"Communion"より)



I caught you watching me under the light
Can I realign?
They say it's easy to leave you behind
I don't want to try
光に照らされた僕を見ている君を目撃した
再調整してもいい?
君を忘れるのは簡単だと 他人はそう言う
僕は君を悩ませたくない

Cut cover, take that test
Hold courage to your chest
Don't wanna wait for you
Don't wanna have to lose
カバーを切って
テストを受けて
勇気を胸に抱いて
僕は君を待ちたくない
わざと負けたくはない

All that I compromised to feel another high
I've got to keep it down tonight
ただハイになりたくて 多くの妥協を重ねた
だから今夜は 冷静でいたい

And oh
I was a king under your control
And oh
I want to feel like you've let me go
So let me go
僕は君に支配された王様だった
解放されたような気分になりたい
だから僕を自由にして

Don't you remember how I used to like being on the line
I dreamed you dreamed of me, calling out my name
Is it worth the price?
覚えてる?
昔の僕は 危険に晒されるのが好きだった
僕を夢見る君を
僕の名を叫ぶ君を 夢見てた
対価を払う価値はある?

Cut cover, take that test
Hold courage to your chest
Don't wanna wait for you
Don't wanna have to lose
カバーを切って
テストを受けて
勇気を胸に抱いて
僕は君を待ちたくない
わざと負けたくはない

All that I compromised to feel another high
I've got to keep it down tonight
ただハイになりたくて 多くの妥協を重ねた
だから今夜は 冷静でいたい

And oh
I was a king under your control
And oh
I want to feel like you've let me go
So let me go
僕は君に支配された王様だった
解放されたような気分になりたい
だから僕を自由にして

I had to break myself to carry on
No longer, no admission
Take this from me tonight
Oh let's fight, oh let's fight
Oh let's fight, oh
続けるためには自分を壊さなきゃならなかった
でもこれ以上は無理だ
もう認められない
今夜 僕の本心を受け取って
喧嘩しよう
喧嘩しよう
喧嘩しよう

And oh
I was a king under your control
And oh
I want to feel like you've let me go
So let me go
僕は君に支配された王様だった
解放されたような気分になりたい
だから僕を自由にして

Let go, let go, let go of everything
手放して
手放して
何もかも手放して
Categories:

0 comments:

コメントを投稿