20150729

【和訳】Years & Years - Ties

(アルバム"Communion"より)

You tell me you like to burn a bridge
That you always make mistakes like this
Are you having fun?
君は言う
背水の陣を敷くのが好きで
いつもこんな風に失敗してしまうんだ
楽しいかい?

I tell you I've got my secrets too
I go hunting for someone like you
Are you having fun?
僕は言う
僕にだって秘密はある
君みたいな誰かを狩りに行くのもいいね
楽しいかい?

Oh, tell me how did it feel?
Did it all get too real for you?
Everybody's screaming out your name
Are you scared?
Cause I don't think you're worth it
どんな感じだったか教えて
君には現実的すぎた?
みんなが君の名前を叫んでいる
怖いの?
だって僕は
君がその歓声に値するとは思えない

Tie you, tie you, tie you, tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
君を縛りたい
君に縛られたい
君に縛られたい
君に縛られたい

And you're a dancer, well I'm a spy
It's so beautiful to see you lie
Are you having fun?
君はダンサーで 僕はスパイって所かな
君が嘘を吐く様は すごく見物だ
楽しいかい?

Then give it up, you don't need that stress
You're still hungry for another test
Are you having fun?
だったら辞めちゃいなよ
ストレスなんか要らないだろう?
君はまだ新たな試験に餓えている
楽しいかい?

Oh, tell me how did it feel?
Did it all get too real for you?
Everybody's screaming out your name
Are you scared?
Cause I don't think you're worth it
どんな感じだったか教えて
何もかも 君には現実的すぎた?
誰もが君の名前を叫んでいる
怖いの?
だって僕は
君がその歓声に値するとは思えない

Tie you, tie you, tie you, tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
君を縛りたい
君に縛られたい
君に縛られたい
君に縛られたい

Just another bite that takes it higher than before
Did it make you feel good?
Does he run away?
Does he fill the space?
It feels like you are okay
もう一口齧れば
今までよりもっと高く昇れる
気分が晴れた?
彼は逃げ出す?
彼は隙間を埋めてくれる?
君は平気みたいだね

Tie you, tie you, tie you, tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
Tie
I just wanna be the one you tie
君を縛りたい
君に縛られたい
君に縛られたい
君に縛られたい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿