20150909

【和訳】James Bay - Running

(アルバム"Let It Go"より)

When my heart is ready to burst
When the world spins in reverse
I'll keep running
To the place where I belong
胸が張り裂けそうになっても
世界が逆向きに回り出しても
僕は走り続ける
自分の居場所を目指して

When you go, turn down the light
No one's here to hold you in the night
I'll keep running
To the place where I belong
出ていく時には 明かりを落として行って
ここには夜 君を抱きしめる人はいない
僕は走り続ける
自分の居場所を目指して

When you think you're on your own
I'm still coming home!
一人ぼっちだと思っているの?
僕が帰路を辿っていることを
忘れないで

When our picture fades in the sun
And all the colors blur in the one
I'll keep running
To the place where I belong
二人の過去の面影が日差しにかき消されて
霞んだ色彩がひとつの染みになっても
僕は走り続ける
自分の居場所を目指して

When you think you're on your own
I'm still coming home!
一人ぼっちだと思っているの?
僕が帰路を辿っていることを
忘れないで

When your all gets blinded
When you fold with the cards
No, I'll never stop fighting
To get to where you are!
君が全てを見失って
手札に希望を見いだせなくなっても
僕は奮闘し続ける
君の居場所に辿り着きたいから

Wherever we go
君がどこへ行こうと変わらない

When the lights are faded to black
Only stars are guiding me back
I'll keep running
To the place I belong
明かりが黒く霞んだら
星が唯一の道しるべになる
僕は走り続ける
自分の居場所を目指して

When you think you're on your own
I'm still coming home
When you think you're on your own
I'm still coming home
一人ぼっちだと思っているの?
僕が帰路を辿っていることを
忘れないで
Categories:

0 comments:

コメントを投稿