20151107

【和訳】Nothing But Thieves - Tempt You (Evocatio)

(アルバム"Nothing But Thieves"より)

Darling
I'm gonna build you something
Sweet thing you need something better
Let me build you something better
ダーリン
君のために何か作ってあげよう
可愛い人
君にはもっと良い何かが必要だ
もっと良い何かを作ってあげよう

Heaven
It's lonely in your heaven
Darling we should get together
I could worship you forever
天国
君の天国は寂れている
ダーリン
僕らは一緒になるべきだ
永遠に君を崇拝できるかもしれない

How do I tempt you
Out of the city
Out of the city
Out of the city tonight?
どうやって誘惑しよう?
街の外へ
街の外へ
今夜 君を街の外へ誘い出そう?

Honey
Just let me spend my money
Goddess we can make this simple
I want to build a brand new temple
ハニー
いいから僕に金を使わせてくれ
女神よ
単純に考えよう
僕は新築の寺院を建てたい

Heaven
There's room for us in heaven
We could stay this way forever
While your people pray together
天国
天国には僕らが入り込む余地がある
永遠にこのままでいられるかもしれない
君の崇拝者たちが集い祈る傍らで

Honey
Just let me spend my money
Goddess we can make this simple
I want to build a brand new temple
ハニー
いいから僕に金を使わせてくれ
女神よ
単純に考えよう
僕は新築の寺院を建てたい

0 comments:

コメントを投稿